Yengeç Burcu...

in #hede-io6 years ago (edited)

Zodyak'ın 4. burcudur. 22 haziran-22 temmuz arasında doğanlar yengeç burcudur. yönetici gezegeni ay’dır. su grubuna ait bir burçtur. duygusallık yengeçlerin en belirgin özelliğidir. kah ağlarken kah gülerken yengeç burcunu görebilirsiniz. en iyi ebeveynlerin yengeç burcundan çıktığı söylenir. kadınlarını fazlaca anaç bir yapıları vardır. erkekleri ise iyi bir aile babasıdır.

yengeç-burcu.jpg
görsel

yengeçler biraz evhamlı bir yapıya sahiptir. yaşadıkları olaylarla ilgili kafalarında inanılmaz senaryolar yazabilirler. acıya dayanıksız olurlar ve en ufak bir rahatsızlığı bile büyütebilirler. sezgileri oldukça güçlü olur. sevgi ile yönetilebilen bir burçtur. mideleri hassas olabilir. bu sebeple çeşitli mide rahatsızlıkları yaşayabilirler. yemeğe de çok fazla önem verirler. iyi aşçılar bu burçtan çıkabilir. kilo almaya müsait bir yapıları vardır. paraya önem verirler, fakat bunun sebebi zor durumda kaldıklarında bir güvencelerinin olmalarını istemeleridir. dostluklara ve arkadaşlıklara değer verirler. karşılarındaki kişinin de kendileri gibi dürüst olmasını isterler. en güzel şarkıların sahibi onlar olabilir. bunun en güzel örneği de Sezen Aksu’dur.


Posted on Hede.io - Knowledge Sharing Dictionary
Read this entry or all entries about yengeç burcu.

Sort:  

Çok çabuk sinirlenip çok çabuk affederler anlamdan biliyorum:) Küçücuk birseyden kızıyor sonra affediyor dayanamıyor:)

su grubu yengeç çok duygusaldır.Sakin bir ses tonu ve tatlı sözlerle her şeyi yapabilirler.Kızmasını istemiyor isen en güzeli şahane yemekler yapmak.hemen affeder:)

bunun en güzel örneklerinden biride benim :)

tebrikler o zaman @technomania :)

Gaddar gorunurler ama yufka yureklidirler😀

ben hiç gaddar yengeç görmedim.Yükseleni ve ay burcu farklıdır o kişinin:)

A evet olabilir

Aslana az kaldı.😊 Paylaşiminizi bekliyor olacağım. Ve steemite yeni katıldım eğer mümkünse postuma bakarsanız sevinirim 😊

Bakiyorum.Hoşgeldiniz..

tam beni anlatıyor gerçekten, burçlara inanmayayım diyorum ama o kadar isabetli oluyor ki bazı insanlar üzerinde. İnanmamak elde değil.

Tesekkurler yorumunuz icin @nedir.

You got a 35.57% upvote from @votepower courtesy of @junostar!

Ay burcum olur :)

Ben yengeç burcuyum ! inanılmaz %90 beni anlatıyor ... :)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 64455.55
ETH 3147.84
USDT 1.00
SBD 3.94