șiir

in #hede-io6 years ago (edited)

Șiir hayatı kalem ve kağıtla özetleme sanatıdır.
Bu söz hayatın büyüklüğünü gösterirken aynı zamanda şiirin bunu özetleyebilecek kudrete ve yetkinliğe sahip olduğunu anlatır.
"Bir şiir biliyorsun ayakta bira içebilir
Bir şiir nereden baksan şairini seçebilir" demiş şair ne de güzel demiş.O yüzden ben de naçizane bir şiirimi buraya bırakmak istiyorum.
Bir elveda bestesi yanımda, ben sessizim
Bir o var kulağımda yoksa kimsesizim
Ah geçmiyor sesim bu pencereler diyar
Perdelerin ardında bi tek onlar bahtiyar
İki hayalin var şimdi anlatılmaz serzeniş
İki perdenin önünde biri dar biri geniş
Geniș, kararmış sema, sefil, gündüze aç
Diğeri hüküm giymiş kocaman bir ağaç
O üç kollu terazi ben özümle yoklukta
Duruyorum var gibi sallanıyor boşlukta
Ipi cefadan naif günahıma dil olmuş
Ne sefa söylediyse bu son adil olmuş
Bu son; beklediğim bir veda bir hoşça kal
Bu son kalbimi yırtan, sevda öğüten çakal.


HEDE

Posted on HEDE - A place for sharing knowledge in a friendly way

Read this entry or all entries about șiir.

Sort:  

Tüm ağaçlar hükümlü diye bir şey okumuştum. Onu çağrıştırdı.

Ellerinize sağlık.

Siz söyleyince bana da çağrıştırdı ki ne mutlu bana. Teşekkürler

Dahasını bekleriz efendim biraz geç fark ettim ama çok güzel bir şiir yüreğine sağlık...

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 69747.29
ETH 3747.51
USDT 1.00
SBD 3.78