Arel Üniversitesi

in #hede-io6 years ago (edited)


Source
Arel üniversitesi bir tabela üniversitesidir. Eğer mühendislik okumayacaksanız size tamamen nakit olarak bakarlar. Mühendislikte ise başarı elde etmek isterler. Mühendisliklere yatırım yapmışlar fakat diğer hiçbir meslek grubuna yatırım yapmamışlardır. Mühendisliklere sadece tam burslu öğrenciler tercih eder ve kimse arele mühendislik okumak için para vermek istemez. Ama onlar bu konuda çok ısrarcıdırlar, yurt dışından hocalar getirtirler. Peki ben arelde ne okuyorum? Ben İstanbul Arel Üniversitesinde hemşirelik okuyorum. Peki mühendislik ile ilgili bilgilerim nereden? İlk yıl arel üniversitesinin yurtlarında kalmak zorundaymışım gibi kandırıldım. Burda edindiğim arkadaşlarımın büyük çoğunluğu tam burslu olarak eğitimi ingilizce olduğu için burayı tercih etmişlerdi. Daha sonra olaylar geçtikçe ben sağlık ve mühendislik konusunda karşılaştırmalara devam ettim. Biz staja başlayacaktık ve maketler üzerinde eğitim görmemiz gerekiyordu. Sınıf dgsden gelenlerle birlikte 100 kişiydi. 3-5 burslu öğrenci dışında herkes belli bir miktar para ödüyordu buna rağmen iğneleri ve eldivenleri dahi bize eczanelerden aldırdılar.


HEDE

Posted on HEDE - A place for sharing knowledge in a friendly way

Read this entry or all entries about arel üniversitesi.

Sort:  

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by queqtra from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Coin Marketplace

STEEM 0.33
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66363.68
ETH 3207.73
USDT 1.00
SBD 4.27