You are viewing a single comment's thread from:

RE: blablacar

in #hede-io6 years ago

Bişey olmazsa bişey olmaz ama bişey olursa çok şey olur. Ne demek istiyorum. Şöyle ki araba kaza yaptı çok kötü bi kaza ölümlü. Arabanıza aldığınız kişi öldü o kişinin ailesi ile mahkeme koridorlarında o dava senin bu dava benim gezer durursunuz bide üstüne kamyon yüküyle tazminat ödersiniz.
Nereden biliyorum bunu arkadaşımın başına geldi. 4 arkadaş Kırıkkale den Ankara ya geliyorlar kaza oluyor sürücü hariç 3 kişi ölüyor. Sonra bi avukat geliyor - ki bu işle uğraşan sürekli bu davalara bakan avukatlar var - ölenlerin ailelerine gidip bana vekalet verin sizden para pul istemiyorum kazanırsam %10-20 komisyon alırım. Ve davayı kazanıyor adam başı 130 bin kusür para alıyor kazayı yapandan. Ama dediğim gibi bişey olmazsa bişey olmaz ama bişey olursa çok şey olur. Bu işin riskini bilin ona göre hareket edin.
Teknik olarak sistem çok güzel ona lafım yok fakat ortada böyle bi risk var.

Sort:  

Güzel bir girdi olmuş bahsettiğiniz olayda kesinlikle haklısınız .

Coin Marketplace

STEEM 0.24
TRX 0.12
JST 0.030
BTC 69969.18
ETH 3697.03
USDT 1.00
SBD 3.23