Zavallı Kedi [Cointurk 20.Projesi] [ justshowme#5371 ]

in #help6 years ago

İnsanlara en yakın hayvanlardan biridir kedi. Aslında çok sevemedim onlara dokunup okşamayı. Bir türlü birşeyler engel oluyor bana , ürkütüyor beni. Ama bu kedi farklıydı. Sokakta bir köşede çıkardığı inleme seslerini kulak kapatıp geçemedim. O an yardım etmek için içimde deli bir ses vardı durmamı söyleyen. Nihayet ki durup o kediyi en yakın veterinere götürdüm.

1F41DE11-5FC4-42DB-89CB-30848F067A69.png

Hemen seruma benzer birşey verdiler kediye. Çok aç olduğunu ve üşüdüğünü söylediler. Ama iyi problem yok dediler.

5DF2D924-F98F-4090-AD14-69EF625C82E5.png

Veterinerden çıkınca iyiydi artık. Onu bulduğum yere saldığımda bir koşuşu var insanın izledikçe ömrü uzardı eminim. İyilik yapmak insanlara paikolojikmen de iyi gelir. Mutlu olursunuz. Özellikle bu hayvanlara yaptığınız gibi karşılıksızsa daha bi mutlu eder sizi.

Okuduğunuz için hepinize teşekkürler..

@kusadasi

@justshowme

Sort:  

Postunuzda projemizin 4. Kuralına Uyulmamıştır. Düzelttikten sonra discordtan destek ekibi ile iletişime geçiniz. Yararlı linkteki post upvote atmanız gerekmektedir. Diğerine upvote atılmadığı için upvote kontrolü oradan sağlanmaktadır.

İlgilenildi.

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 62513.70
ETH 2949.39
USDT 1.00
SBD 3.60