Na een week naar huis te gaan

in #history6 years ago

Een arts gaat Eid-vakantie en legt de klinische taken over aan de verpleegkundige die zijn assistent werd. Dokter: "Mas Mukidi, ik wil een week uitje, maar houd de kliniek altijd open voor patiënten". Ik vertrouw je toe om consistent te zijn op wacht en zorg wanneer een patiënt komt.


Mas: "Klaar, Doc" Na een week naar huis te gaan, keerde de dokter terug om te oefenen.
Dokter: "Dus, hoe is de klinische situatie een week dat ik thuis blijf?
Mas: "De kliniek is stil, Doc. Deze week zijn er slechts 3 patiënten, omdat misschien weten of de dokter op vakantie was. De eerste patiënt was hoofdpijn, ik gaf Paracetamol.
Dokter: Sip, dat is waar. Houd je de tweede?
Mas: De tweede zegt dat zijn maag pijn doet. Dus ik ben dol op het recept Antasida, Doc.
Dokter: Steady! Het is niet tevergeefs dat je mijn meid bent. Derde patiënt hoe?
Mas: Emm, Gini dock. Er is een vrouwelijke patiënt, jong en heel charmant. De reden dat ik het gewoon wil vragen, hij is in bed uitgekleed. Hij zei toen: 'Alstublieft, help me, Mas. Ik heb al 3 jaar geen man gezien! Ik kan er niet tegen.
Dokter (half verrast): Wauw, wat ben je aan het doen?
Mas: Iya Dok, ik geef Insto gewoon oogdruppels. Kan zei dat hij geen mannen kon observeren.

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.11
JST 0.030
BTC 69771.68
ETH 3782.54
USDT 1.00
SBD 3.46