آج کی ڈائری

in Urdu Community11 days ago

میری طرف سے سب بہنوں اور بھائیوں کو السلام علیکم میں امید کرتی ہوں کہ میری سب بہنیں اپنی فیملی اور بچوں کے ساتھ خوش ہوں گے اج جب میں اٹھی تو اس وقت صبح کے چار بج رہے تھے میں اٹھ کر وضو کیا اور پھر نماز تہجد ادا کرنے کے بعد قران پاک کی تلاوت کرنے لگی جب فجر کی اذان ہوئی تو میں نے صبح کی نماز ادا کی اور پھر باقی گھر والوں کو اٹھا کر میں کچن میں ناشتہ بنانے کے لیے چلی گئی جب ناشتہ تیار ہو گیا تو میرے سب گھر والے اور بچے بھی ناشتہ کرنے کے لیے اگئے بچے اپنے کمرے میں جا کر سکول جانے کے لیے تیاری کرنے لگے اور باقی گھر والے اپنے اپنے کمروں میں چلے گئے پھر میں نے برتنوں کو ایک جگہ اکٹھا کر کے رکھا اور پھر اٹھ کر کمرے میں گئی جہاں پر بچوں کے سکول کے لیے یونیفارم اور جوتے پالش کر کے دیے جب بچے تیار ہو کر سکول چلے گئے تو اور پھر میں کچن میں گئی اور برتن اٹھا کر دھونے لگی پھر میں نے جھاڑو لیا اور صفائی کرنے لگی جب 10 بجے تو میں نے اٹا گوندا اور اج بھنڈی کی سبزی بنانے کے لیے پہلے بھنڈیوں کو اچھی طرح دھو کر دھوپ میں خشک کیا اور پھر کاٹ کر بھنڈی کی سبزی بنانے لگی وہ اس کے بعد میں نے روٹیاں بنائی اج جمعہ تھا تو بچے بھی جلدی سکول سے اگئے
IMG20240420102052.jpg

IMG20240420082625.jpg
اور پھر ہم نے سب گھر والوں کے ساتھ مل کر دن کی روٹی کھائی اور میں نے برتنوں کو دھو کر رکھ دیا اور اپنے کمرے میں جا کر تھوڑی دیر کے لیے ارام کرنے لگی پھر دو بجے اٹھ کر میں نے نماز ادا کی اور گھر والوں کو چائے بنا کر پھر میں نے بیٹے جو ٹیوشن پڑھنے کے لیے بھیج دیا اور میں ٹی وی والے کمرے میں جا کر ٹی وی ان کر کے اس پر مختلف پروگرام دیکھنے لگی
IMG_20240426_160226.jpg
اور اج کی ڈائری بھی تحریر کی امید ہے کہ میری بہنوں اور بھائیوں کو میری اج کی ڈائری پسند ائے گی

Sort:  
 10 days ago 

achi khana tyar kya hai. Allah ap ku nasib kry

بھنڈی کا سالن تندور کی روٹی کے ساتھ بہت ہی مزہ کرتا ہے

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 64266.51
ETH 3121.56
USDT 1.00
SBD 4.08