ریشین سلاد

in Urdu Community22 days ago

سب بہنوں کو السلام علیکم میں امید کرتی ہوں کہ میری سب بہنیں اپنی فیملی اور بچوں کے ساتھ خوشگوار زندگی گزار رہی ہوں گے اج میں اپنی بہنوں کے ساتھ ریشین سلاد بنانے کا طریقہ شیئر کر رہی ہوں جو کہ بہت ہی اسان ہے اگر میرے بتائے ہوئے طریقے کے مطابق ریشین سلاد بنایا تو گھر والے تعریف کرنے پر مجبور ہو جائیں گے بچے اور بڑے پسند بھی بہت کریں گے ریشین سلاد بنانے کے لیے زیادہ تر تو موسمی پھلوں کی ضرورت پڑتی ہے مگر میں نے منہ بجائے چیزیں استعمال کر کے رشین سلاد بنایا ہے جن میں مٹر میوہ کھجور چینی میکرونی کریم سے کیلا سیب الو خربوزہ بنانے کا طریقہ کار سب سے پہلے اپ مٹروں میں سے دانے نکال کر ان کو اچھی طرح دھو لیں اور ایک دیکچی لے کر اس میں پانی گرم کریں اور مٹر اور الوں کو اس میں گلنے کے لیے رکھ دیں جب مٹر اور الو اچھی طرح گل جائیں تو پھر پانی میں سے نکال کر ایک بار اچھی طرح دھوئیں اور پھر الوں کے اوپر سے چھلکا اتار کر چھوٹے چھوٹے ٹکڑوں میں کاٹ لیں میکرونی کو بھی پانی میں گالنے کے لیے رکھ دیں پھر سیب کیلا تربوز اور کھجوروں کو بھی چھوٹے چھوٹے ٹکڑوں میں کاٹ کر ان سب کو ایک پلیٹ میں اکٹھا کر لیں
IMG20240318151549.jpg

IMG20240318151259.jpg

IMG20240318151254.jpg

IMG20240318151251.jpg

IMG20240317182454.jpg
اور میوہ بھی ڈال دیں پھر حسب ضرورت چینی شامل کر کے میں مکرونی اور ان چیزوں کو اپس میں مکس کریں اور اخر میں کریم ڈال کر فرج میں ٹھنڈا ہونے کے لیے رکھ دیں جب یہ ٹھنڈا ہو جائے تو اپ کا ریشن سلاد تیار ہو جائے گا اپ مہمانوں اور گھر والوں کو پیش کر سکتی ہیں امید کرتی ہوں کہ اپ سب کو میری اج کا یہ ڈش پسند ائے گی

Sort:  

ریشین سلاد مجھے بھی بہت زیادہ پسند ہے اکثر گھر پر ہم بھی بناتے رہتے ہیں

اللہ نصیب کرے اپ نے بہت ہی اچھا طریقہ بنانے کا بتایا

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 60918.56
ETH 2919.11
USDT 1.00
SBD 3.56