Betterlife @kish021 The diary Game Date

in Urdu Community3 years ago

اسلام علیکم دوستو کیسے ہو امید کرتا ہوں سب خیریت سے ہوں گے ۔
آج جب فجر کی نماز پڑھنے کے لئے اٹھا جب میں نے فجر کی نماز ادا کی ۔پھر میں گھاس کاٹنے کے لئے چلا گیا جب گھاس کاٹ کر واپس آیا تو پھر میں نے جانوروں کے لیے ہاتھ والی مشین سے کتراکیا ۔اس کے بعد میں نے گھر کا سارا کام نمٹانا کی بعد میں نے ناشتہ کیا اور روزمرہ کی طرح دوکان پر چلا گیا جتنی سخت گرمی ہوتی ہے اتنا زیادہ ہمارا کام ہوتا ہے کیونکہ آج کل بجلی اور سولر پلیٹ کا زیادہ کام ہوتا ہے خاص کر جتنی گرمی زیادہ ہو اتنا اتنا زیادہ کولر پنکھے کا کام ہوتا ہے آج کل ڈی سی اور اے سی پنکھوں کا کام ہوتا ہے
آج میں نے بجلی کا کام کرنا تھا دو کمرے اور ایک برآمدہ تھا جس کی میں نے فٹنگ کرنی تھی میں آج پورا دن ادھر فٹنگ کرتا رہا جب ہم نے فٹنگ مکمل کی شام ہو چکی تھی پھر میں فٹنگ مکمل کر اپنی دکان پر چلاآیا پھر میں نے شام کی نماز ادا کی پھر میں اپنی دکان پر آیا آج میرا دکان پر بہت زیادہ کام تھا پھر میں نے آدھا کام نمٹایا ۔اور گھر چلا گیا امید کرتا ہوں آپ سب کو میری ڈائری پسند آئی ہوگی دعاؤں میں یاد رکھنا خدا حافظ ۔

Hello friends, how are you? I hope everyone will be fine.
Today when I got up to offer Fajr prayers when I offered Fajr prayers. Then I went to mow the grass. When I came back after cutting the grass, then I snatched it from the hand machine for the animals. After finishing all the housework, I had breakfast and went to the store as usual. The hotter the heat, the more work we do because nowadays there is more work for electricity and solar panels, especially the hotter the heat. More cooler fans work Nowadays DC and AC fans work
Today I had to do electrical work. There were two rooms and a porch which I had to fit. I was fitting here all day today when we finished the fitting. It was evening. Then I finished the fitting and drove to my shop. He offered evening prayers. Then I came to my shop. Today I had a lot of work in my shop. Then I finished half of the work. And I went home. I hope you all liked my diary. Remember in prayers. Goodbye.
IMG_20210612_063723.jpg

IMG_20210612_063617.jpg

IMG_20210611_125953.jpg

IMG_20210611_114438.jpg

Sort:  
 3 years ago 

Nice work Brother.
Diary thori lambi kr k likhy taky @yousafharoonkhan bahi ki team ko achi lgy r vote k chances zada hn...
Baqi ap new ho lkn baut active ho asy he active rhaw gy to jldi verification ho jaiy gi.

 3 years ago 

20210612_203939.jpg

Brother ap dairy achi likhy hyn photography b bht achi hoti mgr in chothi choti gltion ka khayal kia kren

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 65035.33
ETH 2950.72
USDT 1.00
SBD 3.66