میں نے اپنے سٹیم سے سولر پینل خریدا۔ || I bought a solar panel with my steem money.

in Urdu Community12 days ago

image.png

پاکستان میں بجلی کی قیمتوں کا بھاری بوجھ عوام پر ڈالا گیا ہے۔ اس مسئلے کا اثر عوامی زندگی پر بہت ہو رہا ہے۔ ایک عام شہری کی جیب کو بجلی کی مہنگائی کا احساس ہوتا ہے، جس کو اُس کی روزمرہ کی زندگی پر متاثرات پڑتے ہیں۔

میں بھی ایک ایسے شہری ہوں جو بجلی کی مہنگائی کو محسوس کرتا ہوں۔ میرے لیے اپنی محنت سے کمائی ہوئی روپیہ اہم ہوتا ہے۔ اس لئے میں نے فیصلہ کیا کہ بجلی کی مہنگائی کو کم کرنے کے لیے سولر پینلز خریدنے کا۔

پہلے، میں اپنی بکمائی سے ایک سولر پینل خریدا۔ میرے لیے یہ فیصلہ بہت بڑا تھا۔ میں کوئی امیر شخص نہیں ہوں، مگر بجلی کی مہنگائی کو برداشت نہیں کر سکتا تھا۔ اس لیے مجھے سولر پینل کی خریداری کرنی پڑی۔

میری فکریں اپنے موجودہ موقعے کے بارے میں تھیں۔ کیا یہ فیصلہ درست ہوگا؟ کیا سولر پینلز میری توقعات پوری کریں گے؟

الحمد للہ، میرے فیصلے کا نتیجہ مثبت ثابت ہوا۔ میں نے بیٹری کے بغیر سادہ انورٹر اور واپڈا کی تمام شیئرنگ کمپنیوں سے سولر پینل خریدے۔ ان کمپنیوں کی رعایتی قیمتوں پر 3 ماہ، 6 ماہ اور 1 سال کی وارنٹی دی جاتی ہے۔

image.png

میری اپنے تمام پاکستانی بھائیوں سے گزارش ہے کہ اگر آپ کے پاس کچھ پیسے ہیں تو سولر پینل خریدیں۔ شمسی توانائی کے بہت سے فوائد ہیں جیسے کہ مفت شمسی توانائی کا استعمال، حکومت کو بجلی کی کوئی قیمت ادا نہیں کرنی پڑتی، اور گرم موسم میں شمسی توانائی کا استعمال آسانی سے کیا جا سکتا ہے۔ جب لوڈشیڈنگ کا عروج ہو، سولر پینلز انتہائی مددگار ثابت ہوتے ہیں۔

سولر پینل کی خریداری کرکے، میں نے اپنے گھر کو بجلی کی مہنگائی سے نجات دلوائی اور ایک سستا اور موثر طریقہ اختیار کیا۔ اب میں نے اپنے اپنے معاشرتی ذمہ داریوں کا احساس کیا ہے اور اپنے بہتر مستقبل کیلئے ایک مثبت قدم اٹھایا ہے۔

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 63822.89
ETH 3083.13
USDT 1.00
SBD 3.99