آج جمعہ کا دن ہے

in Urdu Community11 days ago

سٹیم کے دوستو السلام علیکم میں امید کرتا ہوں کہ اپ سب دوست خیر عافیت سے ہوں گے الحمدللہ میں بھی خیر و عافیت سے ہوں اج جمعہ المبارک کی دن کی ڈائری کا اغاز کرتا ہوں اللہ پاک ہم نے اس بابرکت دن کے صدقے انے والی ہر مصیبت اور پریشانی سے نجات عطا فرمائے امین اج صبح سویرے اٹھ کر میں نے منہ ہاتھ دھویا اور پھر ناشتہ کرنے کے بعد جانوروں کا روز کی طرح گھاس کاٹنے کے لیے چلا گیا گھاس کاٹ کر میں گھر واپس ایا گھر والوں نے مجھے بتایا کہ اج اٹا ختم ہے پھر میں نے موٹرسائیکل پر ایک گٹو گندم کا لے کر اٹا چکی پر چلا گیا جہاں سے میں نے گندم کی پسائی کرائی اور پھر اٹا لے کر گھر واپس اگیا اور ٹاپ میں ڈال دیا پھر میں واش روم میں گیا اور نہا دھو کر کپڑے تبدیل کر کے پراپرٹی کے افس میں چلا گیا جہاں پر میں نے ساتھ والے ہوٹل سے چائے منگوا کر بھی پھر 12 بجے گھر واپس ایا اور روٹی کھا کر اپنے کمرے میں جا کر لیٹ گیا جب میں جمعہ کی تیاری کے لیے باہر نکلا تو باہر موسم خراب تھا اور رم جم ہو رہی تھی میں نے وضو کیا اور چار رکعت نماز سنت ادا کر کے مسجد میں چلا گیا جب مسجد میں پہنچا تو رم جم کی وجہ سے میرے کپڑے بھی کافی بھیگ گئے تھے میں نے جا کر مسجد میں جمعہ کی نماز ادا کی اور پھر باقی نماز ادا کر کے گھر واپس اگیا موسم خراب ہونے کی وجہ سے میں گھر پر ہی بیٹھا رہا پھر جب موسم صاف ہوا تو عصر کی نماز ادا کر کے ارے پر گیا جہاں پر میرے دوست بھی ائے ہوئے تھے وہاں پر دوستوں کے ساتھ گپ شپ لگائی اور پھر دوستوں نے اج موسم اشگوار ہونے کی وجہ سے ہوٹل پر جا کر روٹی کھانے کا پروگرام بنایا مغرب سے پہلے ہم سب دوست بوٹل کی طرف روانہ ہو گئے راستے میں میں انے والی مسجد میں ہم نے مغرب کی اذان ہوئی تو نماز ادا کی مغرب ادا کی اور پھر ہوٹل پر پہنچ گئے
IMG20240425194208.jpg

IMG20240425194159.jpg

IMG20240425194152.jpg

IMG20240425194146.jpg

IMG20240425194140.jpg

IMG20240425194129.jpg
وہاں پر جا کر ہم نے نمکین اور کلیجی کا ارڈر کیا ہوٹل والے نے ہم کو ساتھ میں بنے ہوئے دوسرے سالن بھی ٹیسٹ کرنے کے لیے دیے روٹی کھا کر ہم نے چائے کا ارڈر دیا اور پھر گھر واپس اگا جا مے گھر پہنچا تو اس وقت عشاء کی اذان ہو رہی تھی میں نے وضو کیا اور نماز عشاء ادا کر کے اج کی ڈائری لکھنے لگا امید کرتا ہوں کہ اپ سب دوستوں اور بھائیوں کو میری اج کی ڈائری پسند ائے گی

Sort:  
 10 days ago 

bhut achi post aur tasveer hain, yeah dak kar khushi huy ka ap sub urdu community ma active hain, ma khush hoon

کبھی کبھی دوستوں کے ساتھ انجوائے کرنا چاہیے

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 63153.76
ETH 3045.02
USDT 1.00
SBD 3.97