The Ins home and Outs home Food Photography || entry of tasmia11

in Urdu Community2 years ago (edited)
السلام علیکم پیارے دوستو کیسے ہو؟ مجھے امید ہے کہ آپ ٹھیک کر رہے ہوں گے۔ ان لوگوں کے لیے جو مجھے نہیں جانتے میں تسمیہ ہوں ایک نوجوان اور زندہ دل شخص جس کا تعلق پاکستان کے میانوالی سے ہے۔مجھے کھانا پکانے کا بہت شوق ہے اور جب وہ کھانا پکاتی ہیں تو اپنی ماں سے ان کے ہاتھ میں جادو سیکھتا ہوں۔ مجھے یہ ذائقہ کسی نہ کسی طرح اس سے اور میری دادی سے بھی وراثت میں ملا ہے۔ آج اقبال ڈے ہونے کی وجہ سے مجھے سکول سے چھٹی تھی۔ تو ایسے دنوں میں میں کچن میں اپنی ماں کی مدد کرتا ہوں اور ان سے کھانے کی مختلف اقسام سیکھتا ہوں۔
پاکستانیوں کے منفرد کھانے

جیسا کہ آپ سب جانتے ہیں کہ یہاں پاکستان میں سردیوں کا موسم ہے ہم پاکستانی اپنے طریقے سے چیزوں کو آزمانا پسند کرتے ہیں، جیسے چینی اور اطالوی ہر چیز کو دیسی ترکہ دینا۔ہمارے پاس پاستا اور مختلف قسم کی سبزیوں کا اپنا مسالہ ورژن ہے اور اس طرح چینی چاول بھی۔تو میں آپ کے ساتھ اپنے تمام دوستوں کے ساتھ چائنیز رائس کی ایک خوبصورت ترکیب شیئر کروں گا جسے میں نے بنایا ہے۔

WhatsApp Image 2022-11-09 at 5.06.46 PM.jpeg

اس مسالیدار اور حیرت انگیز نسخہ کے لیے ضروری اجزاء

WhatsApp Image 2022-11-09 at 5.06.44 PM.jpeg
چاول، چکن، آلو، مٹر، گاجر، شملہ مرچ، لہسن، ادرک، کالی مرچ، نمک، چکن پاؤڈر، سرکا سویا سوس

میں نے چاول کیسے بنائے

اس ترکیب کو بنانے کے لیے ہمیں سب سے پہلے چاولوں کو ابالنے کی ضرورت ہے۔ مجھے ایک بڑا برتن ملا اور تقریباً 1 جگ پانی اُبالا۔ پھر میں نے اس میں نمک، سرکہ اور 2 چمچ تیل ڈال دیا تاکہ چاول ایک دوسرے سے چپک نہ جائیں۔

WhatsApp Image 2022-11-09 at 5.06.45 PM.jpeg

چاول کے لیے مسالہ بنانے کا طریقہ

پھر میں نے ایک چھوٹے برتن میں 2 چمچ ادرک اور لہسن کا پیسٹ لیا اور اسے 3 سے 4 چمچ تیل کے ساتھ اس وقت تک فرائی کیا جب تک کہ وہ دونوں ہلکے بھورے نہ ہو جائیں۔

WhatsApp Image 2022-11-09 at 5.06.45 PM (1).jpeg

پھر میں نے اسی برتن میں چکن ڈالا اور اسے اچھی طرح پکایا یہاں تک کہ وہ نرم ہو جائے اور مجھے معلوم ہو گیا کہ یہ اندر سے پکایا گیا ہے
پھر میں نے اسی برتن میں چکن ڈالا اور اسے اچھی طرح پکایا یہاں تک کہ وہ نرم ہو جائے اور مجھے معلوم ہو گیا کہ یہ اندر سے بھی پکا ہوا ہے۔ اس کے بعد میں نے اس میں تمام سبزیاں، نمک، کالی مرچ، سویا ساس اور سرکہ ڈال دیا۔

WhatsApp Image 2022-11-09 at 5.06.45 PM (2).jpeg

پھر میں نے گریوی کو چاولوں کے ساتھ ملایا اور اسے درمیانی تا دھیمی آنچ پر 5 منٹ تک پکنے دیا اور یہ سب اچھا تھا۔

Thanks to @jessica566 @yousafharoonkhan for this contest
Sort:  
 2 years ago 

wa yeah tu bhut achi mix vegi lag rahi hai achi khana ki tasveer hain

Mujy khushi hay k apko ye sab pasand aya

 2 years ago 

you wrote very well post on this challenge, but there is one things missing, subcribe urdu community and tag at least 3 steemit friend to inform them about this contest.

thank you very much for taking participate in this contest

I invited my friends under the contest post

Loading...

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.11
JST 0.030
BTC 69061.75
ETH 3774.04
USDT 1.00
SBD 3.51