Today's diary or today's journey/آج کی ڈائری او آج کا سفر

in Urdu Communitylast year

بِسْمِ اللّٰهِِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْم

اسلام علیکم

میں امید کرتا ہوں کہ سب اردو کمیونٹی والے افراد
ٹھیک ہوں گے اور اپنے اچھے کاموں میں مصروف
ہوں گے گھر میں محفوظ اپنی زندگی سے لطف
اندوز ہوں گے

IMG_20230523_212053.jpg

میں بہت خوش ہوں کہ میں اس کمیونٹی کا حصہ بننے جا رہا ہوں میں اس کمیونٹی کو دیکھ کر بہت خوش ہوں اور اس کمیونٹی کی پوسٹیں مجھے بہت پسند آتی ہیں اور مجھے اس کمیونٹی کا ممبر ہونے پر فخر ہے اور آج کی میری ڈائری یہ ہے

میں صبح اٹھا نماز پڑھی تو سیر کرنے چلا گیا موسم بہت مزے کا اور لُطف اندوز ہونے والا بنا ہوا تھا تو اس وجہ سے میں سیر کرنے بہت دور چلا گیا تھا واپس آتے آتے سورج طلوع ہونا شروع ہو گیا تھا

میں واپس آیا تو آتے ہی نہایا پھر کھانا کھایا تو سکول کی گاڑی آنے میں دس منٹ رہتے تھے میں پہلے ہی باہر چلا گیا تھا اور گاڑی کا انتظار کیا پھر گاڑی آگئی تو میں سکو ل گیا

سکول گیا تو وہاں دوپہر کے وقت بھوک لگ گئی پھر میں دکان پہ گیا وہاں سے بریانی کھائی تو چاۓ پی پھر کلاس میں چلا گیا

پھر میں نے سکول سے تعلیم کی تو واپس آیا تو پھر مجھے ایک دوست کی کال آئی تو ہم باہر شہر چلے گئے وہاں ہم نے ایک کار دیکھی جس کو لیمبر گینی کہتے ہیں جو کہ بہت پیاری لگ رہی تھی اس کا دبئی کی سب سے مہنگی گاڈی سمجھا جاتا ھے

توپھر واپس آۓ میں عصر کی نماز پڑھی پھر میں پڑھنے لگ پڑا تو پھر کھانا کھایا تو رات ہو گئی تو رات تک پڑھائی کی تو ہاہر چلا گیا تو وہاں گھوما پھرا تو گھر واپس آیا عشاء کی نماز پڑھی تو واپس آیا آکر لیٹ گیا موبائل چلایا تو سو گیا

IMG20230527115645.jpg

IMG20230527115759.jpg

I am very happy that I am going to be a part of this community I am very happy to see this community and I love the posts of this community and I am proud to be a member of this community and here is my diary today.

I woke up in the morning, prayed and went for a walk. The weather was very pleasant and pleasant, so I went far for a walk. When I came back, the sun had started to rise.

When I came back, I took a bath as soon as I came, then I ate, then it took ten minutes for the school bus to come.

When I went to school, I felt hungry in the afternoon, then I went to the shop, ate Biryani, drank tea, then went to class.

Then I studied from school and came back then I got a call from a friend so we went out to the city and there we saw a car called Lamber Ginny which looked very cute.

Then I came back, I prayed Asr, then I started reading, then I ate, then it was night, I studied until night, then I went to Hahr, then I wandered there, then I came back home, I prayed Isha, then I came back, lay down, played mobile. So fell asleep

Sort:  

You've got a free upvote from witness fuli.
Peace & Love!

 last year 

Thanks for support me ❤️

ap nay achi post lakhi hai. ma bhe college jata hoon. ap ki tasveer bhe achi hain.

 last year 

Mari post dakhny ka bohat bohat shukria

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 62804.06
ETH 2964.09
USDT 1.00
SBD 3.60