You are viewing a single comment's thread from:

RE: Club100 -ENG-TR //Natural Wonders in Antalya; Etler Waterfall, //Antalya'da Doğa Harikası olan; Etler Şelalesi,

in Steem-Travelers2 years ago

Çok keyşf alarak okuduğum bir paylaşım oldu, etler şelasi ile ilgi neredeyse tüm bilgilere sayenizde sahibim 🙏

Ülkemizde, görülmesi gereken bir çok doğa harikası yer mevcut aslında, zaman ve imkan olduğu sürece, buraları gezip görmek gerekiyor, yazınızınyazarken yaptığınız betimlemler sayesinde kendimi, o arada gibi hissettim 😊🙏 paylaşım için teşekkürler

Sort:  
 2 years ago 

Bende fırsatım oldukça Ülkemizdeki güzel yerleri gezmeye çalışıyorum. Burası da çok fazla kişinin bilmediği bir bölge olduğu için görmek istedim. Dediğiniz gibi Türkiye'mizde daha gezilecek bir çok doğa harikası yerlerimiz var. Değerli yorumunuz için çok teşekkür ederim. Mutlu oldum:))

Bizlerde sizin yazılarınızı okuyunca mutlu oluyoruz :)

Bizlerde sizin yazılarınızı okuyunca mutlu oluyoruz :)

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 65852.33
ETH 2958.72
USDT 1.00
SBD 3.73