Tak jsem Actifní, ale né moc

in Česky!4 years ago

Jo, deset tisíc AFIT tokenů mám, dokoupen zbytek za nějaký zlomek STEEMů a hurá na přeměňování AFIT na STEEM. Jsem sám zvědavý, jak dlouho to bude trvat ta přeměna.

Jinak řeším technický problém, Endomondo se nesynchronizuje s Fitbit. To je můj aktuální problém. Zkusím to někde pohledat na webu, co dělat.

Moje joggingová aktivita se tedy nemůže zatím započítávat mezi moje Actifní kroky. Ale snad tedy časem. Oběvování luhů a hájů během tedy není prozatím počítáno mezi mé kroky.

Jinak mě to ale docela baví. Jen nesmí začít pršet jako včera 😣 ale běh v dešti má také svoje kouzlo žejo.


Zdroj: Pixabay

Sort:  
 4 years ago 

Zpravidla dostaneš vělký upvot ob čtyři dny. Mohl bys nakoupit ještě hromadů afitxů... To bys pak dostával asi denně. Ale sám do toho nejdu, neb je to pochybná investice.

tak jestli za 20 AFIT v hodnotě 00nic dostaneš dolarový nebo 0,6 dolarů (tj. kolik 6 STEEM) upvote, tak to jde, ne? to těch 20 AFIT si vydělám jedním 5k pohybem. to zní jako dobrá investice bych řekl.

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.11
JST 0.030
BTC 70559.45
ETH 3816.07
USDT 1.00
SBD 3.45