මාස හයක්ම මොකද කලේ 🤷‍♂️

in Steem Sri Lankalast year

ඉස්සෙල්ලම හැමෝටම වාසනාවන්ත සුභම සුබ අලුත් අවුරුද්දක් වෙන්න කියලා මම ප්‍රාර්ථනා කරනවා. මාස හයක විතර කාලෙකට පස්සේ අද තමයි ආපහු මට steemit එකේ Post එකක් දාන්න, ඒ කියන්නේ නිදහසේ ලියන්න පටන් ගන්න වෙලාවක් හම්බුනේ. Steemit එකට ඇවිල්ලා බලනකොට තමයි දැක්කේ අවසානෙට මෙකේ ලියලා මාස හයකුත් ගෙවිලා නේද කියලා. මාස හයක කාලයක් මෙච්චර ඉක්මනට ගිහිල්ලා තියෙනවා කියලා දැක්කාම ඇත්තටම මට නම් හිතාගන්නත් බැරි උනා. මොකද මේ කාලය ඇතුලත ජිවිතේ ගොඩාක් දේවල්, වෙනස්කම් වුන නිසා.

null-2~2.jpg

ජොබ් එක ගැන මුලින්ම කිව්වොත් Campus එකේ final year එකේ Industrial training එක ඉවර කර ගන්න කියලා හිතාගෙන මම join උනේ marino beach hotel එකට. මාස හය ඉවර වෙලා මෙකෙන් අයින් වෙනවා කියලා හිතාගෙන හිටියත් තාමත් එතනම මම වැඩ කරනවා. අන්තිමට මම නතර උනේ කවදාවත් කරන්න හිතපු නැති රස්සාවක් එක්ක. ඉතිං මේ රස්සාවත් එක්ක තමයි ගොඩක් වෙලාවට දැන් අනෙක් වැඩ කරගන්න වෙලාවක් නැත්තේ. නිවාඩුවක් හම්බුනත් පහුගිය කාලේ ඒ වෙලාවත් වෙන් වුනේ Research එකේ වැඩ වලට.

IMG_20230216_002247~2.jpg

මං හිතන්නේ Campus එකක තියෙන එපා වෙනම අවුරුද්ද final year එකද කොහෙද. ඒ වෙන මොකක් නිසාවත් නෙමෙයි, industrial training එකයි, Research එක නිසයි. Research එකක් තනියම කරනවා කියන එක මේ තරම් අමාරුයිද කියලා මට තේරුනේ final viva එකත් කරනකොට තමයි. ඒක කරද්දි කරදර වෙන්නේ අපි විතරක් නෙමෙයි නේ ඕක ඉවර වෙනකං ඉතින් ගෙදර මිනිස්සුන්ටත් හරිම කරදරේ. කොහොම හරි Campus එකේ අවුරුදු හතරත් ඒ විදිහට ඉවර උනා.

ඉතිං පහුගිය ගෙවුණු මාස 06 ඇතුලත ජිවිතෙත් ලොකු ලොකු වෙනස්කම් උනා. වේදනාවල් ඉතුරු කරපු අය ජිවිතෙන් අයින් වුනා වගේම සතුට විතරක් දෙන්න පුළුවන් අය ජිවිතේට එකතු උනා. ඒ නිසාම පහුගිය කාලේ මොන විදිහට ගෙවුනත් සතුට කියන දේ නම් නැති උනේ නෑ.

DSC_9434.jpg

ඒ වගේම තමයි පහුගිය පෙබරවාරියේ තවත් විශේෂ දෙයක් උනා. ඒ තමයි අපේ අක්කගේ engagement function එක. ඔව් ඔව් ඉතින් සද්දයක්වත් නැතුව ඉදලා එයත් අන්තිමට marry කලා ඔන්න. ඒක ඉතින් පොඩි function එකක් අපේ පවුලේ කට්ටිය විතරක් සහභාගි කරවගෙන කරපු. මේ කාලේ හැටියට ඉතින් ලොකු පිරිසක් සහභාගි කරගෙන වෙඩින් එකක් ගන්නවා කියන්නේ කොච්චර වියදමක් යන වැඩක්ද. පවුලේ කට්ටිය විතරක් සභභාගි කරවගෙන කළත් එදා දවස හරි ලස්සනට ගෙවුනා.

ඉතිං කාලය කියන්නේ කොච්චර වේගෙන් යන දෙයක්ද කියලා තෙරෙන්නේ මේ වගේ කරපු දේවල් ආපහු මතක් කරනකොට තමයි.

Sort:  

After a long time... Nice to have you again friend

It's great to hear from you too!

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 65122.70
ETH 2948.71
USDT 1.00
SBD 3.66