Club5050 || The diary game || @amirhayat || 12 sep 2022

in STEEMIT PAKISTAN2 years ago

GridArt_20220911_200841645.jpg

السلام و علیکم

image.png

السلام و علیکم دوستو امید کرتا ہوں کہ آپ سب لوگ خیریت سے ہوں گے۔ اللّٰہ تعالٰی آپ سب کو خوشیاں عطاء فرمائے اور پاکستان کو دشمنوں کی ناپاک عزائم سے محفوظ فرمائے۔ جو لوگ بیماری میں مبتلا ہیں اللہ تعالیٰ ان سب کو صحت کاملہ عطا فرمائے اور جو سفر میں ہیں اللّٰہ تعالٰی ان کے سفر میں آسانی پیدا فرمائے۔ جن علاقوں میں سیلابی صورتحال ہے اللّٰہ تعالٰی ان کو اس مصیبت سے نجات دلائے۔ سیلاب کی وجہ سے بہت سے لوگ بے گھر ہو چکے ہیں اور بے سرو سامان اللّٰہ تعالٰی سے مدد طلب کر رہے ہیں اللّٰہ تعالٰی ان کی مدد فرمائے

IMG_20220906_072947.jpgIMG_20220906_072941.jpg

پرندوں سے فصل کی حفاظت

image.png
دوستو آج کی ڈائری میں آپ کے ساتھ شیئر کرنے کے لیے حاضر ہوا ہوں۔ جیسا کہ روزانہ کی طرح ہر شخص صبح سویرے اٹھ کر اپنے کاموں میں مصروف ہو جاتا ہے۔ اسی طرح میں بھی صبح کا آغاز اللّٰہ تعالٰی کے بابرکت نام سے شروع کرتا ہوں میں صبح سویرے اٹھ کر واش روم پہنچا اور سب سے پہلے برش لیا اور ٹوتھ پیسٹ لگا کر برش کیا اور پھر میں وضو کر کے مسجد کی طرف روانہ ہو گیا مسجد میں پہنچ کر میں نے باجماعت نماز ادا کی۔ نماز ادا کرنے کے بعد میں کھیتوں کی طرف واک کرنے کے لیے روانہ ہو گیا۔ میں نے صبح سویرے کھیتوں کی طرف پہنچ کر دیکھا کہ پرندے فصلوں کو نقصان پہنچا رہے تھے میں نے کچھ دیر وہاں پر باجرے کی فصل کی راکھی کی۔ اس موسم میں باجرے کی فصل پکنے کے قریب ہوتی ہے اور پرندے بہت زیادہ تعداد میں فصلوں پر پہنچ جاتے ہیں۔ یہ دن کسانوں کے لیے بہت مشکل ہو جاتے ہیں میں اپنی فصل سے پرندوں کو بھگانے کے بعد گھر کی طرف روانہ ہو گیا

IMG_20220903_110041.jpgIMG_20220903_110045.jpg

کباڑخانے کا دورہ

image.png
جب میں گھر پہنچا تو بیگم نے ناشتہ بھی تیار کر لیا تھا اور بچے ناشتہ کر چکے تھے میں نے اور میری بیگم نے ناشتہ کرنا تھا میں بچوں کو سکول چھوڑنے کے لیے چلا گیا کیونکہ وہ سکول سے لیٹ ہو رہے تھے۔ جب میں گھر واپس لوٹا تو میں نے اور میری بیوی نے مل کر ناشتہ کیا اور پھر جانوروں کو چارہ ڈالا اور پھر میری بیوی جانوروں کا دودھ نکالنے چلی گئی۔ جب وہ دودھ نکالا کر لے آئ تو میں اسے فروخت کرنے کے لیے چلا گیا دودھ فروخت کرنے کے بعد میں گھر کی طرف روانہ ہو گیا۔ جب میں گھر پہنچا تو مجھے ایک دوست نے فون کال کی اور کہا کہ آپ میرے ساتھ کچھ وقت کے لیے ورکشاپ چلیں گے۔ میں نے اسے کہا ضرور چلوں گا۔ آپ آ جائیں۔ وہ اپنی موٹر سائیکل پر پہنچ گیا اور ہم دونوں ورکشاپ کی طرف روانہ ہو گئے۔ یہ پرانے سپیر پارٹس کی ورکشاپ تھی اس نے کچھ سامان خریدا اور پھر ساتھ ہی کباڑی کی دکان پر چلے گئے کچھ سامان وہاں سے بھی لیا کباڑی کے پاس ایک ٹریکٹر بھی موجود تھا جو کہ سیلاب سے متاثرہ تھا اور اب کباڑی نے اسے خرید لیا تھا

IMG_20220903_105937.jpg

لفٹ ایریگیشن سکیم

image.png
دوستو یہ ہے ہمارے علاقے کی لفٹ ایریگیشن سکیم جو کہ پرانی لفٹ ایریگیشن سکیم کے نام سے جانی جاتی ہے اسی کے ساتھ ایک اور لفٹ ایریگیشن سکیم بھی موجود ہے اس سکیم سے بہت سا رقبہ سیراب ہوتا ہے کباڑی کے پاس سے جب ہم واپس آ رہے تھے تو ہم نے وہاں پر کچھ دیر رک کر خوبصورت جگہ کو دیکھا اور خوبصورت ماحول سے لطف اندوز ہونے کچھ دیر کے بعد ہم دونوں گھر کی طرف روانہ ہو گئے۔ جب ہم گھر واپس پہنچ گئے تو میں اپنی دکان کی طرف روانہ ہو گیا اور میرا دوست اپنے گھر کی طرف روانہ ہو گیا۔ میں نے اپنا سارا وقت کپڑے سلائی کرتے ہوئے گزارا اور بالآخر شام کے وقت میں گھر کی طرف روانہ ہو گیا۔ گھر پہنچ کر میں نے اپنی ڈائری تحریر کی جو میں آپ دوستوں کے ساتھ شیئر کر رہا ہوں۔ امید کرتا ہوں کہ میری آج کی ڈائری آپ کو اچھی لگے گی اللّٰہ تعالٰی آپ سب کا حامی و ناصر ہو

IMG_20220903_105914.jpg

IMG_20220903_105910.jpgIMG_20220903_112439.jpg
PhotographerAamirhayat
Cameramobile phone camera
Mobile phoneRedmi 9t
ISOauto
LocationMianwali Punjab Pakistan
FlashNo flash

Quick delegation link

50100200300400500
100015002000300040005000

image.png

image.png

Special mention to
@steemit-pak|@event-horizon
@vvarishayy | @hassanabid
for their support and guidance.

Best Regard @amirhayat

Sort:  
 2 years ago 

Hi, Greetings to Steemit Pakistan Member

ChecksStatus
Plagiarism-Free
#steemexclusive
#club5050
Bot-Free
#burnsteem25

Note: وعلیکم السلام ! آپ نے اپنی ڈائری کا آغاز بہت خوبصورت طریقے سے آغاز کیا ہے۔سیلاب کی وجہ سے پورا ملک متاثر ہوا ہے اللہ ہم سب کو اپنے امان میں رکھے ۔ اللہ آپ کے رزق میں برکت عطا فرمائے ۔ شکریہ

 2 years ago 

امین آپ کا شکریہ کہ آپ نے میری ڈائری کو توجہ سے پڑھا

 2 years ago 

You spent a good day! Diary you have written is in very mice format. I like its presentation. You wrote it in Urdu, i liked it. It is our national language and we should love and feel proud to use our mother language.

 2 years ago 

آپ کا شکریہ کہ آپ نے میری ڈائری کو پڑھا اور میں سمجھتا ہوں کہ ہم سب کو اپنی قومی زبان میں لکھنا چاہیے کیونکہ دوسرے ممالک بھی تو اپنی زبان میں لکھتے ہیں

 2 years ago 

You have a very good thought?

 2 years ago 

Thanks for the appreciating

 2 years ago 

Very informative post keep it up..

 2 years ago 

Thanks

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 60826.65
ETH 2907.17
USDT 1.00
SBD 3.54