#club75 || the diary game || @amirhayat || 10 July 2022

in STEEMIT PAKISTAN2 years ago

photocollage_202271013725280.jpg

السلام ؤ علیکم

image.png
السلام وعلیکم دوستو امید ہے آپ سب لوگ خیریت سے ہوں گے اللّٰہ تعالٰی آپ سب پر رحمتیں نازل فرمائے اور آپ سب کی پریشانیاں دور فرمائے۔ جن دوستوں کے ماں باپ زندہ ہیں اللّٰہ تعالٰی ان کی عمر دراز فرمائے اور آپ کو ان کی خدمت کرنے کی توفیق عطا فرمائے آمین۔

IMG_20220707_222528.jpgIMG_20220707_222509.jpg

صبح کی مصروفیات

image.png
دوستو میں آپ کے ساتھ کل کی کی ڈائری شیئر کر رہا ہوں کیونکہ میں بہت مصروف تھا اور ڈائری رپورٹ تیار نہیں کر سکا اس کی وجہ میرے چچا جان کا بیمار ہونا اور پھر اس کی وفات پا جانا ہے۔ میں جونہی صبح سویرے اٹھا تو میں مسجد میں نماز ادا کرنے کے لیے گیا مسجد میں باجماعت نماز ادا کی اور پھر میں واک کرنے کے لیے چلا گیا۔ واک کرنے کے بعد میں گھر واپس پہنچا تو جانوروں کے لئے چارہ کٹائی کیا۔ موسم بہت گرم تھا اور گھٹن محسوس ہو رہی تھی۔ میں نے جانوروں کو چارہ مہیا کیا اور پھر ان کو تازہ پانی دیا۔ گھر کی مصروفیات سے فارغ ہؤا تو کچھ دیر آرام کیا تا کہ پسینہ خشک ہو جائے۔ جب پسینہ خشک ہوا تو میں نہانے چلا گیا اور نہانے کے بعد میں نے ناشتہ کیا۔ میں روزانہ دہی کے ساتھ ناشتہ کرتا ہوں۔

IMG_20220708_080844.jpg

دوپہر کی مصروفیات

image.png
ناشتہ کرنے کے بعد میں اپنی دکان کی طرف روانہ ہو گیا میں نے دکان پر پہنچ کر صفائی کی اور پھر سلائی میں مصروف ہوگیا عید الاضحی کی وجہ سے کپڑوں کی سلائی کا رش تھا ۔ میں نے بہت مشکل سے 12 بجے تک دو جوڑے کپڑوں کے سلائی کیے اور پھر کھانا کھانے کے لیے گھر چلا آیا۔ گھر پر دوپہر کا کھانا کھایا پھر میری بیوی نے میرے لیے چائے تیار کی،اور میں نے چائے نوش کرنے کے بعد دکان پر جانے کا ارادہ کیا۔ میں ابھی دکان پر پہنچا تھا کہ مجھے میرے چچا نے فون کال کر کے بلایا اور کہا کہ مجھے بائیں بازو میں شدید تکلیف ہے۔ میں نے ریسکیو کی گاڑی کو بلایا انہوں نے اسے گاڑی میں شفٹ کیا اور پھر ہم ہسپتال کی طرف روانہ ہو گئے۔ ہسپتال پہنچنے سے پہلے گاڑی میں آکسیجن لگنے کی وجہ سے چچا جان کافی اچھا محسوس کر رہے تھے۔۔ ہسپتال میں داخل ہوے تو وہاں پر جس ڈاکٹر کی ڈیوٹی تھی وہ میرا پرانا گاہک تھا۔ وہ مجھے جانتا تھا۔ اس نے بہت اچھی دیکھ بھال کی اور جلد معائنہ کیا۔ کچھ انجیکشن لگانے اور آج سی جی بھی کی ۔ آج سی جی کے بعد معلوم ہوا کہ یہ تو ہارٹ اٹیک ہوا ہے اس نے دل کے سپیشلسٹ کو بلایا اور اس سے مشورہ کیا۔

IMG_20220708_090525.jpgIMG_20220708_090520_1.jpg

چچا جان کی بیماری اور انتقال

image.png
ڈاکٹر نے ایمرجنسی وارڈ سے ہمیں دل کے وارڈ میں منتقل کرنے کو کہا اور کچھ ٹیسٹ کیے۔ مجھے ڈاکٹر نے ایک گولی دی کہ مریض کو پانی کے ساتھ دیں میں نے چچا جان کو اٹھایا اور اس کے منہ میں گولی ڈالی ابھی پانی کا گلاس منہ کے ساتھ لگایا تو پانی اندر جانے کی بجائے باہر نکل رہا تھا۔ اور پھر اچانک چچا جان کا سر سامنے کی جانب لٹک گیا میں نے جلدی سے اسے لٹایا،اور ڈاکٹر کو بلایا۔ ڈاکٹر پہنچا تو اس نے ایمرجنسی کٹ بھی منگوا لی ۔ سانسیں بند ہو رہی تھیں۔ میں اب سارے معاملات جان چکا تھا اور ان کی زندگی کی دعا کر رہا تھا۔ میرے لیے بہت مشکل وقت تھا کیونکہ میں اکیلا تھا۔ میرے چچا کا ایک بیٹا تھا اور وہ بہت چھوٹا تھا۔ ڈاکٹر نے مجھے کہا کہ ہم پوری کوشش کر رہے ہیں بس آپ صرف دعا کریں۔ چند لمحوں کے بعد ڈاکٹر بھی مایوس ہو گئے اور میرے پیارے چچا کا میرے سامنے انتقال ہو گیا۔

IMG_20220708_090520.jpg

image.png
میں نے گھر پر بھائی کو فون کیا اور سب کو بتایا تاکہ میت کے لیے ضروری انتظامات مکمل کر لیں۔ میں نے ایمبولینس کو بلایا اور میت کو اس میں ڈال کر گھر واپس پہنچ گئے۔ گھر میں سب زارو قطار رو رو تھے میں نے تمام رشتے داروں کو اطلاع دی اور پھر جنازہ کا وقت مقرر کیا۔ نماز جنازہ ادا کرنے کے بعد اسے اپنے رب کے حوالے کیا اور دفن کر کے گھر وآپس آگئے۔ میں اس وجہ سے کل ڈائری رپورٹ تیار نہیں کر سکا اور پھر آج یہ رپورٹ تیار کی ہے۔ آپ دوستوں سے گزارش ہے کہ میرے پیارے چچا جان کی مغفرت کے لیے دعا فرمائیں تاکہ اللّٰہ تعالٰی اس کے تمام صغیرہ و کبیرہ گناہ معاف فرمائے آمین۔

PhotographerAamirhayat
Cameramobile phone camera
Mobile phoneRedmi 9t
ISOauto
LocationMianwali Punjab Pakistan
FlashNo flash

Quick delegation link

50100200300400500
100015002000300040005000

image.png

image.png

Special mention to
@steemit-pak|@event-horizon
@vvarishayy | @hassanabid
for their support and guidance.

Best Regard @amirhayat

Sort:  
Loading...
 2 years ago 

Thankyou for Posting in Steemit Pakistan.

CheckAction
#Club75
Burn Steem 25
Steemexclusive
Number Of Words799
Number Of Upvotes18
Number Of Comments1

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 60832.04
ETH 2902.69
USDT 1.00
SBD 3.55