THE DIARY GAME 30-06-2022 Чи не пора садити картоплю?

in Steemit Ukraine2 years ago

Спочатку згадаю одного знайомого який прийшов купувати отруту проти колорадського жука.. чим сильно здивував продавця - немає в продажу, сказав продавець, люди тільки збираються садити - а в нього вже жуки)))
Здається цей знайомий садив картоплю ще в лютому(чи березні)!!! накриваючи її плівкою. І виходило саме так що коли інші люди лиш городи готують в нього колоради на картоплі...

Мабуть мені було років 11, як я почув від діда "липнева", це він казав про картоплю посаджену в липні.
Потім пам'ятаю як садив липневу батько, я її поливав аж в осені, одного разу вже й заморозки були))

image.png

Зараз вже потроху їмо молоду картоплю, старенька ще лишилася - місце на городі було - оті посадили пару рядків.

image.png

А це я був помітив якусь бур'янину - придивився, а то проросла картоплина, що напевно просто тут упала.

image.png

Я "надів" на пагін відро без дна, насипав землі - гляну потім що з цього буде.

image.png

А це другий ярус))

І як би ми жили без картоплі... а спочатку люди її не хотіли їсти, доки не насадили поля з фіктивною охороною))

image.png
А це край городу росла, і ще ніби росте шовковина. Мама все хоче щоб я її прибрав повністю, а я її лиш періодично підчищаю - гілки на дрова треба ж десь брати)))

Самі ягоди у неї невеличкі, солодкі. А за двором росте шовковиця рази в чотири більша, знайду фото вставлю в коментар.

Все буде Україна!

Sort:  

О, шовковиця це дуже смачна штука!)

 2 years ago 

от що значить оффтопік, писав про картоплю а....))))

Та ні)) І так всім ясно, що картоха всьому голова і другий хліб, але шовковиця це подарунок богів 🙌😁😁

 2 years ago 

а спочатку люди її не хотіли їсти, доки не насадили поля з фіктивною охороною))

це ж Петро 1 придумав охорону для руських, бо вони як що не вкрадуть, то не житимуть))) це ще раз доказ що вони негідники....

 2 years ago 

для московитів тоді:) руські - це наші предки, жителі Русі, по суті древні українці.
як мене вкурвлює, що вони вкрали нашу назву, це пиздець, московити йобані, в купі з мокшанами та іншими жителями боліт

 2 years ago 

не скажу що всі ці нові відкриття нові для мене, нове те наскільки багато вони вкрали історії

 2 years ago 

Я раніше теж не вникала, що то в них на державному рівні кражіжки. Думала, просто мені траплялися тупі росіяни, які якусь перекручену історія читали. А вони так поголовно тупі🤦🏼‍♀️

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 61367.99
ETH 2929.04
USDT 1.00
SBD 3.67