Казка №48 // Колесо оглядуsteemCreated with Sketch.

in Steemit Ukraine8 months ago

Колесо огляду

image.png

Якось мама гуляла з донькою увечері містом.
Вони нещодавно приїхали до міста і їм було цікаво подивитися на околиці мегаполісу.
-Мамо, дивись яке велике колесо!
-Це ...
-Воно крутиться?
-Так, ти не даєш мені сказати...
-Воно крутиться на одному місці...
-Почекай, дай скажу...
-Добре...
-Це колесо огляду.
-Колісо чого?
-Бачиш, там є кабінки?
-Так, а навіщо вони?
-А вони потрібні для того, щоб туди заходили люди.
-Люди? У кабінку?
-Так ... Коли всі сядуть у свої кабінки, колесо починає обертатися.
-Як цікаво, а люди не випадуть?
-Ні, їх там пристібають і потім ... А давай зробимо знаєш як?
-Як?
-А ми підемо ближче до цього колеса огляду і покатаємось...
-На колесі?
-Так!
-Я згодна! Пішли швидше...
Донька вперше у житті побачила колесо огляду. Спочатку було незвично та страшно, а потім було так цікаво спостерігати все навколо...
Колесо піднімало маму і дочку вище і вище.
-Мамо, ми так високо і навколо так красиво.
-Я знаю доню, я коли була маленькою, мені пощастило один раз у житті покататися на такому великому величезному колесі огляду.
-Страшно було?
-Ні, я пищала від радості!
Дякую тобі, мамо
-За що?
-За те, що даруєш мені такі щасливі моменти!
- Доню моя, я все тобі віддам, аби щаслива була ти!
Ось і казці кінець!
А хто читав – молодець!

Sort:  

Heres a free vote on behalf of @se-witness.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.13
JST 0.033
BTC 63035.00
ETH 3022.97
USDT 1.00
SBD 3.82