Казка №50 // Дельфінарій...steemCreated with Sketch.

in Steemit Ukraine8 months ago

Дельфінарій...

image.png

-Тату, а що таке дельфінарій?
-Це те місце, де дельфіни їдять маленьких дітей.
-Ти Жартуєш знову, я знаю!
-Так, я пожартував. А дельфінарій, це десь у величезному басейні, плавають дельфіни...
-Дельфіни? В басейні?
-Так, на жаль, це так...
-А Чому на жаль?
-Тому що рибалки ловлять їх у морі, а потім перевозять їх у басейни...
-А Навіщо вони так роблять?
-Щоб потім навчити дельфінів різним прийомам.
-А Вони розуміють людей?
-У них немає вибору, вони змушені розуміти мову та жести людини...
-А дельфінів потім відпускають на волю?
-Якби я знав...
-А люди ходять до дельфінарію навіщо?
-Щоб подивитися на шоу, там вони дивляться, як дельфіни виконують команди людей...
-Так сумно...
-Тому, ніколи не ображай тварин, птахів та риб... Навіть дельфінів!
-Добре! Я ніколи не ображатиму навколишній світ!
-От і добре... До дельфінарію підемо?
-Ні! Я ніколи туди не піду!
-Правильно! Саме тому ми й не ходимо з мамою у дельфінарії, зоопарки, цирки...
-Там теж?
-Так, але це вже інша історія! Ходімо краще погуляємо в парку?
-Пішли! Годуємо птахів та білочок!
-Пішли...
Ось і казці кінець!
А хто читав – молодець!

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 60725.43
ETH 2900.91
USDT 1.00
SBD 3.59