Diary game of @tasmia11 || How i spend my day 21st August 2022

in Steem Kids & Parents2 years ago (edited)
پیارے دوستو کیا حال ہے؟مجھے اچھا لگا کہ آپ لوگوں کو میری پوسٹیں اچھی لگی جس کی وجہ سے میں آپ لوگوں کی بہت شکرگزار ہوں کیوں کے اس سے مجھے بہت زیادہ حوصلہ افزائ ملی

میرا آج کا خشگوار دن کیسا تھا ہم کہاں گۓ اور کتنا انجواۓ کیا ؟

آج میں آپ کے ساتھ اپنے خشگوار دن کی روٹین شعیر کرنے لگی ہوں آج کی صبح میرے لیے بہت خشگوار اس لیے تھی کیوں کہ آج ہم لوگ گھومنے جان والے تھے۔مجھے آپ لوگوں کے ساتھ یہ بات شعیر کرتے ہوۓ بھت اچھا لگ رہا ہے کہ مجھے گھومنے پھرنے کا جنون کی حد تک شوق ہے میرا دل کرتا ہے ایک دن میں ولڈ ٹور پے جاؤں۔کاش کبھی میرا یہ سپنا سچ ہو پاۓ۔آج کا ہمارا پروگرام پارک جانے کا تھا۔ہم جب بھی کہیں گھومنے جائیں تو پوری فیملی مل کے جاتے ہیں مجھے اپنی کزنز کے ساتھ گھومنے جانا بہت پسند ہے ان کے ساتھ میں بہت انجواۓ کرتی ہوں۔ ہم لوگ گھر سے 11 بجے نکلے۔ہم لوگ کافی خوش تھے کیوں کہ ہم لوگ کافی دنوں بعد گھومنے جا رہے تھے۔

image.png

خواتین کے بلوغت کے وقت باہر عبایا پہننے کا رواج ہے۔



جب ہم وہاں پہنچے تو دیکھا کہ بہت سے بچے خوشی سے کھیل رہے تھے۔ وہ جھولوں پر کھیل رہے تھے اور خوشی سے گا رہے تھے۔وہ بہت خوبصورت لمحات تھے جو میں نے بہت طویل عرصے میں گزارے ہیں۔میں اپنی ماں، بہن، بھائی اور خاندان کے دیگر افراد کے ساتھ وہاں گیا۔ ان کے علاوہ ہمارے ساتھ اور کزن اور خالہ بھی تھیں۔ ہم اپنا کھانا خود لاتے ہیں تاکہ ٹھنڈے موسم میں اس سے لطف اندوز ہو سکیں

WhatsApp Image 2022-08-22 at 4.59.52 PM.jpeg

اس تصویر میں آپ مجھے میرے معمول کے لباس میں دیکھ سکتے ہیں۔

کیوں نہ آج میں آپ سب کو اپنے دوست اور کزن سے ملواؤں۔ وہ اتنی پیاری اور صحت مند دوست ہے جو مجھے کبھی ملی ہے۔ وہ میرے ہر وقت میرے لئے ہمیشہ موجود ہے۔ وہ ہر مشکل میں میری مدد کرتی ہے اور مجھے اس کے ساتھ بہترین لمحات گزارنا پسند ہے۔

WhatsApp Image 2022-08-22 at 4.59.53 PM.jpeg

میرا پیارا دوست کشف پارک میں لطف اندوز ہو رہا ہے۔

یہ اتنا اچھا دن تھا کہ ہم سب اس دن اکٹھے تھے۔ ہمارے پاس بہت سارے کھانے تھے اور ساتھ ساتھ گانے کا تھوڑا سا مقابلہ بھی تھا۔ میں ان لمحات کو قید نہیں کر سکا کیونکہ میں ان کو جی رہا تھا۔ہم وہاں چاول اور چکن لاتے ہیں۔ میں نے سب کے لیے سینڈوچ اور پیزا بنایا اور ہر کوئی اتنا خوش تھا کہ میں نے ان سب کو ایک ٹکڑا حاصل کیا۔میں ہفتے میں ایک بار ایسے دن گزارنا چاہوں گا۔ جب خاندان کے تمام افراد اکٹھے ہوتے ہیں اور ہم ان اوقات سے لطف اندوز ہوتے ہیں۔

ریمارکس اختتامی


میں اس پوسٹ کا اختتام اللہ تعالیٰ کا شکر ادا کرتے ہوئے کرنا چاہتا ہوں جس نے ہمیں وہ سب کچھ دیا ہے جس سے ہمیں فائدہ ہوتا ہے۔ فطرت میں خوبصورتی دیکھی جا سکتی ہے لیکن ہمارے لیے اسے محسوس کرنا زیادہ ضروری ہے۔

Sort:  
Loading...
 2 years ago 

This is a very nice post you have constructed.
Post as such as this requires time and energy.

Thank you very much for giving it your time and energy, I enjoyed going through it.

Kindly drop a comment and upvote on my application just as I have on your post.

Your comments are highly appreciated.
Here's the link to my application

Loading...
 2 years ago 

Please, do not use any club tag if you are not in any club. Thanks

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.11
JST 0.030
BTC 69156.99
ETH 3771.05
USDT 1.00
SBD 3.44