Voor de Liefhebber heb ik een Community Nederlands aangemaakt

in Nederlands4 years ago

Dit is mijn eerste post op Steemit sinds november vorig jaar. Ik zit toch dagelijks op steemit en daarom heb ik besloten een gemeenschaps tag te maken voor Nederlandstalige berichten op Steemit. Hopelijk komen en blijven er uiteindelijk meer Nederlanders, Belgen, Curaçaoënaars en Zuid Afrikanen op dit platform, en word het nog eens wat met de Nederlandssprekenden hier in deze blockchain.


image.png
Afbeelding bron: wordpress.com

Het heeft me 3 Steem gekost maar "What the Hell", 60 cent! Er was eens een tijd waar Steem €3,50 waard was en de Steemdollars €8,50 kosten. Waar blijft de tijd.

In mijn leven is ook het een en ander verranderd. Ik ben sinds een half jaar schuldenvrij en ik heb een betaalde baan aangenomen als slager in een Plus supermarkt, een dorp verderop. Daar werk ik met veel plezier samen met een andere collega. Ik draai elke dag rundergehakt,gemengd gehakt worsten en daarnaast snijden we alles zelf af zoals biefstuk, schnitsels, riblappen, stooflappen en we maken veel andere vleesproducten zoals cordon blue, mini rollade, berehappen (die het in zuid Limburg Spoetniks). Ik ben van plan om wat foto's van mijn werkzaamheden te plaatsen hier maar ik moet eerst weer eens kijken welke app ik daarvoor moet gaan gebruiken. De Partiko app vraagt om een keychain password en dat heb ik nog niet uitgevogeld, misschien weet een van de lezers wat daarmee wordt bedoeld.

Nou, laat me weten of we met zijn allen nieuw leven kunnen blazen in de Nederlandstalige gemeenschap op Steemit want ik weet dat we met honderden zijn(geweest).

Vriendelijke groet uit het uiterste zuiden van Nederland,

David

Ik speel trouwens het spel "Drugwars" dat ook gerelateerd is aan de Steem blockchain.

Sort:  

Groeten terug uit het hoge Noorden!

Wellicht is de Appics app iets voor je?

He bedankt voor de groetjes, ik zal eens kijken naar appics app. Mooie dag!

Graag gedaan, ook een fijne dag toegewenst!

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64107.66
ETH 3148.40
USDT 1.00
SBD 3.84