• Про кіно: Новинки 2024 🎥

in Ukraine on Steem28 days ago

Logopit_1715238880807.jpg

Привіт всім, друзі 🖐️

Останні кілька днів я знову перебував в пошуках нових та крутих прем'єр... і дещо таки знайшов, але ці мувіки ще ледь-ледь видніються на горизонті і чекати їх доведеться ще дуже довго. Можливо, напишу про них трохи пізніше, а поки що з'явилася думка розповісти вам про новинки, які вже зараз і і будь-який момент можна переглянути в кіно чи інтернеті... кому як зручніше)

Гарних фільмів зараз досить багато, але про більшість з них я вже розказував в минулих дописах. Не хотілося б повторюватися. В тім, знайшлися й ті, яких ще не було в моїх оглядах. Таких, мабуть, більше десятка 🤔 і сьогодні я розповім вам про найкращі з них. Це будуть мувіки з найбільшими рейтингами та максимальною кількістю схвальних відгуків.

Починаємо! 😏

Logopit_1709554916190.png

«Дюна: Частина друга»

Оригінальна назваDune: Part Two
Рік2024
Жанрнаукова фантастика, пригоди
У ролях⭐ Тімоті Шаламе ⭐ Зендея
Дата виходу29 лютого 2024

Розпочнемо з однієї з найбільших та найтоповіших прем'єр цього року від режисера Дені Вільнева, що є сиквелом відомої стрічки "Дюна" (2021) і знятого на основі романів Френка Герберта.

Робота над фільмом почалася ще у 2021 році... і ось у 2024 його нарешті можна переглянути! 🙃

Мувік також вважається одним з найкращих серед наукової фантастики. Думаю, це дійсно так!)

Logopit_1709554916190.png

«Ідеальні дні»

Оригінальна назваPerfect Days
Рік2023
Жанрдрама
У ролях⭐ Кодзі Якусьо
Дата виходу1 лютого 2024 року

Поїхав затусити в Японію, отримав враження, зняв фільм про туалети за два тижні і отримав купу нагород та грошей
Життя режисера це мрія 😏😆

Я трохи приколююсь, але не зовсім. Творця фільму дійсно надихнула культура незвичних громадських туалетів у Японії)

Мувік розкаже своєму глядачу про прибиральника туалетів на ім'я Хіраяма. Чоловік абсолютно задоволений своїм життям та має багато цікавих захоплень, а крім того, ще й ділиться своєю мудрістю 😏
Герой фільму дійсно вийшов дуже харизматичним!

Logopit_1709554916190.png

«Любов, брехня та кровопролиття»

Оригінальна назваLove Lies Bleeding
Рік2024
Жанртрилер, кримінал, романтика
У ролях⭐ Крістен Стюарт ⭐ Кеті О'Браян ⭐ Ед Гарріс ⭐ Дейв Франко
Дата виходу18 квітня 2024 року

Ну і на завершення трохи дикого драйву та сталевих м'язів 💪😁

Дія фільму відбувається у 80-х роках минулого століття. Самотня та відлюдкувата менеджерка спортзалу на ім'я Лу закохується у бодибілдерку Джекі, яка зупинилися підкачатися перед останнім ривком до Лас-Вегасу, де мала плани здійснити свою американську мрію.
Як і завжди, все пішло по причинному місцю! 😅

Прикольний фільм. Ще не дивився, але обов'язково переглянути, як і інші з цієї трійки)


Дякую, що завітали на мій коротенький огляд новинок. Якщо вже щось бачили з цих фільмів, буду радий почути вашу думку про них 😏
До зустрічі рівно через тиждень ;)

Гарного всім дня, народ 🍀

Logopit_1709538439686.jpg

Sort:  
 28 days ago 

Я в потязі подивилася "Зоряні війни. Останні джедаї". Такий кайф отримала. Ти не дивився?))) Чи то, може, того, що я давно нічого не дивилася, і аж скучила за кіношкою.

 27 days ago 

Я в потязі подивилася "Зоряні війни. Останні джедаї". Такий кайф отримала. Ти не дивився?)))

Ні, не бачив) Я дуууже люблю фільми з космічними пригодами, але от саме "Зоряні війни" якось мені не заходять, бачив тільки окремий фільм про Хана Соло, здається "Соло. Зоряні Війни", щось таке) Сподобався! 😁

 27 days ago 

От я його теж подивилася вчора :) Класний.
Просто серія надто стара, тож не вражає вже, але після нульових фільми серії ефектні, я тащуся)

 28 days ago 

Дюна в мене зараз чекає, поки я її прочитаю, лише потім буду дивитися)) А так як там, по-моєму, томів сім, то не скоро))

 27 days ago 

А так як там, по-моєму, томів сім, то не скоро))

Ого 😮 Оце так написали!)) Бажаю вам якнайшвидше осилити ці твори!)

 27 days ago 

Дякую))) Та що там читати, тут подекуди зустрічаються книжки - Колесо Часу, наприклад, коли 6 томів і кожний майже 2000 сторінок. О це сила)) А Дюна там стандартні обсяги, сторінок по 300-400

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.11
JST 0.030
BTC 70508.37
ETH 3790.25
USDT 1.00
SBD 3.43