• Конкурс "Світ снів" | Пригоди 💫

in Ukraine on Steem20 days ago

Logopit_1715066442300.jpg

Привіт всім, друзі 🖐️

Цього разу теж не омину стороною конкурс від @diselex "Світ снів" і розкажу вам про пару своїх сновидінь, які я зміг згадати (бо нового поки що нічого не наснилося) 🙃

Деталі конкурсу ТУТ 📋

Долучайтеся ;)



В снах я часто мандрую різними місцями, які радше нагадують інші планети... принаймні таке складається враження, зважаючи на їх ландшафти, інфраструктуру та своєрідну казковість оточуючої реальності 😅
В більшості випадків ці сни дуже яскраві та реальні, іноді навіть занадто) Не подобається тільки те, що зазвичай вони дуже коротенькі, неначе вирізаний фрагмент з фільму.
В одному з таких снів я опинився у горах далекої планети, де було якесь дивне, різнобарвне небо і дуже слабенька гравітація)

PSX_20240507_095637.jpg

Потім мене почали переслідувати невідомі створіння (як і завжди 😆) мабуть, якісь гірські мутанти, чи ще якесь падло. За враженнями, це була моя найкраща втеча, бо завдяки низькому тяжінню я перестрибував у польоті з однієї вершини на іншу, і це були досить великі відстані. Прикольні відчуття!)
Монстрів мені вдалося зняти з хвоста, але ж мої сни майже ніколи добре не завершуються, і цей не виняток. В якийсь момент я оступився і впав з гори 😅

Ці пригоди на висоті нагадали мені ще один сон у якому я літав на повітряній кулі 🎈

PSX_20240507_095449.jpg

Не можу сказати де саме це відбувалося, можливо, на Землі, але я не впевнений)
Я піднявся дуже високо в небо, відчуття були просто нереальні... мікс захвату та адреналіну. Від видів неможливо було відірвати погляд.

PSX_20240507_095508.jpg

Я точно не пам'ятаю чим саме закінчився цей сон, але здається він просто обірвався і я прокинувся, хоча тут могла б бути епічна сценка з моїм падінням 😁... Інколи в снах я все ж виживаю)

З тих пір залишилася мрія про політ на повітряній кулі. Можливо, колись вона здійсниться, побачимо 😜

Гарного всім дня, народ 🍀

Logopit_1709538439686.jpg

Sort:  
 20 days ago (edited)

Що ви такого зробили, що за вами вночі всякі потвори бігають?😂

 19 days ago 

Не в курсі, може у минулому житті сильно нагрішив 😆

 19 days ago 

Андрюш ти такий класний і сни у тебе класні)) Особливо на повітряній кульці сподобався ти мені! Немов у мультфільмі! Пам'ятаєш Вінні Пуха??))

 18 days ago 

Хахах)) Дякую, Оль 😁
Так, Вінні пам'ятаю 😆🎈

 19 days ago 

images (4).png

 18 days ago 

😀😀😀

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 70137.39
ETH 3937.34
USDT 1.00
SBD 3.71