• Про кіно: Спогади 💫

in Ukraine on Steemlast month

Logopit_1714644286789.jpg

Вітання всім 😉

Останні кілька днів старанно вишукував якісь нові, круті новинки, бо мав план продовжити писати про прем'єри, але пошук результатів не дав. Немає чогось такого аж настільки класного про що хотілося б розповісти вам. Мабуть, треба трохи почекати, може щось з'явиться на горизонті.

Сьогодні ж хочу поговорити про спогади. Вчора виникла така от ідея згадати фільми з дитинства, які найбільше мені запам'яталися. Думаю, у всіх такі є)
Про раннє дитинство розповідати не буду, бо там нічого цікавого немає, тільки "Том і Джеррі" 😅 А от трохи пізніше я вже почав дивитися справжні фільми, серед яких було дуже багато бойовиків (в основному з Арні та Жан Клодом), також комедії, ну і звісно страшилки 👻 Про найбільш цікаві з них я і розкажу зараз 😏

Починаємо! 💥

Logopit_1709554916190.png

«Обладунки Бога»

Оригінальна назва龍兄虎弟
Рік1986
Жанркомедія, бойовик, пригоди
У ролях⭐ Джекі Чан

Я переглянув цілу купу фільмів з Джекі коли був малий, але саме цей запам'ятався найбільше! Другу частину також дуже люблю, але у свідомості застрягла саме перша. Пам'ятаю практично кожну сценку... кожну дрібницю...

Мувік дуже крутий!... А трюки Джекі це ціле мистецтво! Він шедевральний каскадер!
До речі, знімаючись у цьому фільмі актор ледь не загнувся, коли отримав тріщину в черепі у результаті падіння з дерева.

Logopit_1709554916190.png

«Джиперс Кріперс »

Оригінальна назваJeepers Creepers
Рік2001
Жанргорор, слешер
У ролях⭐ Джина Філіпс ⭐ Джастін Лонг

А це ікона (!) серед жахів мого дитинства.
Саме в ті часи я відчув пристрасть до таких фільмів. Вони лоскотали мою ще неоформлену психіку 😅 Було страшно, але відірватися я не міг, як і вставати з ліжка вночі (бо ну його нафіг! 😆)

Як на мене, це й досі один з найкращих фільмів жахів за всю історію кіно!

Другу частину фільму я також бачив. Він крутий, без сумнівів, але це вже не те)

Logopit_1709554916190.png

«Не погрожуй Південному Централу, попиваючи сік у своєму кварталі»

Оригінальна назваDon't Be a Menace to South Central While Drinking Your Juice in the Hood
Рік1996
Жанркомедія, пародія
У ролях⭐ Шон Вейанс ⭐ Марлон Вейанс

І на завершення розкажу вам про одну вбивчу комедію з тоді ще маловідомим Марлоном Вейансом)

Коли я вперше побачив цей фільм, я був у шоці від настільки дикого та скаженого гумору! Для мене це було щось нове, наче з іншої планети 😅 Мабуть, тому він і запам'ятався)

Це мувік про важке життя у чорному гетто десь на околицях Лос-Анджелесу, де немає законів та правил.


І на цьому все. Піду шукати ідеї для наступного допису 🤔

До речі, а які фільми з дитинства запам'яталися вам? 😏 Цікаво буде почути про ваші спогади)

Чудового всім дня, народ 🍀

Logopit_1709538439686.jpg

Sort:  
 last month 

Андрію, вибач ща офтоп-комент...
А де тут біржа?)))
Screenshot_20240505_220226_Telegram.jpg

 last month 

О як! Мені здавалося останні обнови автоматом йдуть з гаманцем 😅 Ну, ні то ні, підключимо вручну зараз

Здається, я пам'ятаю, як дивився "Обладунки Бога" багато років тому. Один з найцікавіших фільмів з Джекі Чаном, який я дивився, і навіть до сьогоднішнього дня цей фільм залишається моїм улюбленим.

 last month 

Так, фільм старий, але він не втратив своєї винятковості. Крута робота!)

 last month 

Оооо, прям випуск про класику)) Джиперса Криперса бачила один раз, ну таке, типові жахи, але решту передивлялася багато разів))

 last month 

але решту передивлялася багато разів))

Як і я!) Але вже дуже давно не переглядав)

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.11
JST 0.030
BTC 71249.51
ETH 3815.45
USDT 1.00
SBD 3.41