The Diary Game 20/05/2023

in Ukraine on Steemlast year

IMG_6938.JPG

Поділюся з вами спогадами. До війни у нас було в різні періоди від одинадцяти до п'ятнадцяти лелек. Про Клюва я вже розповідала і він був одним з небагатьох, кого я вырастила з пташеняти. Всі інші потрапили до нас вже дорослими через травму крила. Так вони жили у нас кілька років. А потім ми з моїм екс нарешті розбіглися. Як показав час - к добру. Як я почувалася тоді… Ну, чесно кажучи, я і готова була розійтися, тому що між нами вже не те що любові не було, а й просто людські відносини були під гробовою дошкою. Найстрашніше - не було поваги. Але був притулок. І перспектива залишитися одною з більш ніж сотнею тварин та птахів лякала мене до смерті. Тому незважаючи на розуміння, що з усім всім (маю на увазі шлюб) пора закінчувати, я була у шоці. Зараз згадую і не знаю, як я все це витягнула.

А потім була весна. І вперше за всі ці роки мої лелеки зробили імпровізоване гніздо і відклали три яйца! Насправді лелеченят вони не висиділи. Чи то відсутність крила у батьків не дало їм можливості закривати яйца так, як треба, чи то вони просто були не запліднені, але сам факт, у моєму дворі лелеки створили гніздо та готові були висидіти лелеченят здався мені дуже гарним знаком. Тоді я зрозуміла, що я впораюся і все обов'язково буде добре.

І зараз, коли я дивлюся на лелек на гніздах, які повернулися додому незважаючи на війну, я знаю, що все обов'язково буде добре.

Гарного і спокійного вечора всім! 😘

IMG_6939.JPG

IMG_6940.JPG

IMG_6941.JPG

IMG_6943.JPG

IMG_6944.JPG

IMG_6945.JPG

IMG_6946.JPG

Sort:  
 last year 

Олю, а ви разом з ексом затіяли притулок? Чи як воно все почалося?
Рвати відносини завжди важко, але часом це тільки на краще. Як же я мрію, щоб мої батьки розійшлися і перестали мучити одне одного і мене... Але ніт, вони продовжують(((

 last year (edited)

Разом, це був спільний проект. Власно кажучи, наш шлюб тільки на цьому і тримався останні роки. Рвати відносини важко і іноді страшно, бо треба змінювати все своє життя. Це і є, як люблять казати, вихід із зони комфорту, яка часто комфортна лише у тому сенсі, що там все вже знаєш. Як показав час, я в ньому не помилилася: за чотири роки він жодного разу нашим тваринам не допоміг.

 last year 

Ех... Оце правду кажуть, що поки чоловік любить жінку, то любить і спільних дітей (і дітища), а щойно перелюбить, то і все спільне його перестає цікавити((

 last year 

Це скоріше питання про порядність людини, а не про любовь)

 last year 

не без цього)

 last year 

banner.png

 last year 

Дякую!

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 60648.94
ETH 2906.35
USDT 1.00
SBD 3.60