Zombie- курки

in Ukraine on Steem5 months ago

IMG_1343.jpeg
Вітаю, друзі!
Ось, бавлюся. Статтю я такі сьогодні здала і це не може не тішити. Спочатку думала, що ще витрачу вечір на другу, по який дедлайн у четвер, але але організм сумно схлипнув, мозок два або три рази ще прокрутився зі страшним скреготом і завмер. Я зрозуміла, що все, на що я сьогодні ще здатна, це подивитися якийсь фільмець і побалуватися картинками.

До речі, з учорашнього дня кількість курей у будинку збільшилася. Увечері пішла закривати тих, хто мешкає в курнику, і коли вже закрила всіх і завалила двері для тепла соломою, виявила на вулиці ще одну бідосю. Відчиняти все назад мені було вже ліньки і я потягла в будинок чергову курку. До речі, до сьогоднішнього ранку я взагалі-то була впевнена, що це молодий півник. Але сьогодні вранці це прекрасне творіння неземної краси (завтра сфоткаю, сьогодні вже темнувато для зйомки) знесло яйце! Тож тепер я точно знаю, що це курочка.

Про те, що вона знесла яйце, пташка радісно сповістила увесь дім, до її захоплення цією подією одразу ж долучилися Султан і Люсінда, гамір стояв страшенний, а я вкотре зраділа, що живу в окремій хаті, бо те, що птахи влаштували, було too much навіть для мене. Власне, в результаті це знайшло відображення в моїх сьогоднішніх курячих фантазіях
IMG_1346.jpeg

IMG_1344.jpeg

IMG_1345.jpeg

IMG_1352.jpeg

IMG_1351.jpeg

IMG_1350.jpeg

IMG_1349.jpeg

IMG_1348.jpeg
Created by WOMBO

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 62276.80
ETH 3005.63
USDT 1.00
SBD 3.62