You are viewing a single comment's thread from:

RE: The Diary Game 19.12.2022. Повернення :)

in Ukraine on Steemlast year

Все якось буде. Може, навіть добре) І теж набрала зайвих кіло, ще весною, і вони так і не скидаються. Ну і фіг на них... Раз пішла в спортзал, і то грип підчепила)))
Нехай пишеться!

Sort:  

ой, та звичайно буде. перемога буде і шампанське всюди та мої 100 літрів борщу для всіх охочих, бо раз дала собі обіцянку, то виконаю))
з приводу ваги дуже популярна проблема. у всіх стрес і, навіть, якщо ти і не їси тонни фастфуду все одно щось не так з організмом і набираєш. в мене багато друзів та знайомих набрали пристойно ваги за цей час.
мені більш образливо, що колись я взяла всю волю в кулак, сіла на дробне харчування, більше року в моєму раціоні була в 9 випадках з 10 гречка з відварним філе та овочами (я фанат гречки з дитинства і вона мені не набридла у випадку чого))), за рахунок чого я скинула що хотіла, потім урізноманітнила раціон, тримала вагу на одній позначці роки два, а потім прийшла русня і всі мої старання пішли коту під хвіст через стрес.
а тепер гречка коштує, як байрактар і я все збираю сили щоб знов пройти той шлях, бо щось фізично важко жити активніше. відвикла я від тої ваги, хоча ще з дитинства була "повненька".
хоча для початку все таки піду здам аналізи та подивлюсь чи нема якихось інших чинників крім стресу та ліні, котра прийшла)))
до речі дробку рекомендую, і без спортзалу скидається, а раціон можна зробити будь яким. ой, напишу я про те пост та передам знання 🤣

 last year 

давайте, пишіть))) але я пробувала і дробне, і шо хоч - то найкраще на мене діє інтервальне голодування :) прям гарно скидала колись. але то колись... там стресу не було, відключень, тривог.. а зараз заїсти весь цей пиздець - чи не єдина опція. тож токи відкладу мучення свого організму на потім)

ну мені ото інтервальне взагалі не зайшло, пробувала теж. а дробка прям як для мене особисто створена) це видно у кожного якась своя чудо методика харчування найкраща, щоб позбутись зайвого
в цьому питанні мене більше смущає, що я нічого не заїдала особливо, раціон практично не змінювався, а джинси стали малими. тому точно спочатку на аналізи і до лікаря, а потім вже гречка 5 разів на день, щоб продукт не переводити)))
крч, пічалька якась з тим всім

 last year 

я ще вірю в те, що зимою туго йде, а весною легше скинеться :)
нехай щастить з будь-яким методом!

ну я скидувати почну тільки після свят. шоб там не було за вікном, а я хочу маленьку ялинку, олів'є та холодець))) навіть, під час дробки дозволяла собі, а тут вже гріх не зготувати враховуючи наш світ

 last year 

Підтримую🥲🤤

 last year 

Вітаю з поверненням! Так ці відключення світла... Ну нічого, написання текстів відволікає від важких думок.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 61060.27
ETH 2927.58
USDT 1.00
SBD 3.55