Як у мене справи? Здала кровsteemCreated with Sketch.

in Ukraine on Steem17 days ago (edited)

Привіт тим, хто читає! Мені соромно, що сама-то читаю дуже мало постів у нашій спільноті, але наступний кураційний тиждень буде мій, тож надолужу: читатиму всі😃


Вчора здала 450 мл своєї червоної рідини для потреб Киїського міського центру крові. В мене навіть місцевий прес-центр он інтерв'ю взяв😆 То було неочікувано, я тільки всілася на крісло, і тут мене питають з камерою і мікрофоном: «Розкажіть, чого ви вирішили стати донором крові?»

IMG_20240417_232841_406.jpg

А я гребу, чого, ну просто, а чого ні😅 Я зморозила на ходу щось типу такого: «Зараз, мабуть, немає таких людей, яким байдуже на інших і в яких не прокинулись найглибші пласти емпатії. Адже ця повномасштабна війна зробила нас інакшими людьми і відкрила в нас нові грані».

Звісно ж, я не відчувала гострої потреби зробити щось благочинне. Бо не було конкретного суб'єкта для допомоги: я не бачила, наприклад, конкретного пораненого бійця, якому переллють мою кров. Тому рішення зробити донацію було спонтанним: побачила, що колеги здають, та й собі здала. Якщо вже геть відверто, то я сподівалася, що в той день відпустять додому (але не відпустили🤪).

До речі, в мене могли б не взяти кров – я пройшла як донорка буквально по нижній межі допустимості. Виявилося, гемоглобін занизький. Хз чого. Після того пішла купила заліза, і п'ю тепер раз на день. Потім перейду на двічі на тиждень.

А минулого разу я теж ледь пройшла як донорка – тиск був 90/60 (а треба було мінімум 100). Я тоді дуже-дуже просилася, бо три дні дотримувалася дієти перед своєю першої здачею, і був би облом, якби в мене не взяли кров через те, що я просто гіпотонічка. Тож лікарка записала в картку маленьку брехню (що було 100), і в мене взяли кров.

Цього ж разу по тиску я пройшла легенько: був 112/66. Як? А я просто не готувалася три дні до донорства, і вранці за звичкою вцідила пів літра кави😃 А коли готуєшся, то треба питоньки тільки чай, а він тиск ой не підвищує. Коротше, я та людина, якій кава ще й як на користь😅

До речі, коли в мене був тиск 120/70, я думала, що коньки відкину! Здавалося, очні яблука тріснуть, як і головешка. А комусь це нормальний тиск. От такі наші тушки індивідуальні😌

Sort:  
 16 days ago 

Два рази здавав за повномасштабну, теж без конкретного реципієнта, бо загальна потреба є, часто бачу в ЗМІ

 15 days ago 

тоді в нас 1:1 ахахаха

 15 days ago 

Тепер це вже спортивний інтерес, повернусь в Київ піду ще здам)))

 15 days ago (edited)

🤣🤣
А в грошових донатах будемо змагатися?😆

 15 days ago 

та мені все зрозуміло на даний час))
можна не змагатись)

 15 days ago 

Steem для донатів норм тема, пишеш допис і вже сам допис може генерить кошти)

Якось треба це в маси))

 15 days ago 

Та нє, я адмін, я маю бути в клубі100)

 14 days ago 

💙💛

 16 days ago 

Я би і могла стати донором, але із за тиска не можу.

 15 days ago 

я обхитрила систему)

У дитинстві я завжди з острахом ставилася до донорства крові, бо чула про нього багато хибних думок, що воно може спричинити зараження хворобами. Але зараз моя ідеологія щодо цього змінилася.

 16 days ago 

В дитинстві мені казали, що якщо в мене будуть татуювання, я не зможу бути доноркою :) Але це хибно, я можу, якщо з часу останнього тату пройшло 6 міс. і аналіз крові на ВІЛ/СНІД негативний.

 16 days ago 

Жодного разу не здавала кров, хоча дуже хотіла(( Останній раз на початку війни, та не пройшла через те, що приймаю антипсихотіки. Така собі кров, одразу з наркотиком для кайфу)

 16 days ago 

Я минулого разу спеціально відмовилася пити будь-що, навіть адаптол чи гідазепам на ніч, щоб лише здати :)
Не думаю, що хтось би зловив кайф😆 Мабуть, воно інакше діє. Але я не приймала, тож не знаю.

Донорство крові для мене - це один із способів, яким, на мою думку, ми можемо допомогти людству. Хоча у мене ще не було можливості здати кров, але я з нетерпінням чекаю, що колись це станеться.

 16 days ago 

Yes, we do what we can. Have a good health!

 16 days ago 

Молодеці! Допомагаєш нашим захисникам всюди, де тільки можеш!)))
Я в молодості багато раз здавала кров, та було проблемно через тонкі вени...))) А зараз вже, в такому віці, і не візьмуть...)))

 16 days ago 

Та може й не захисникам, хтозна, кому та кров треба)) нехай беруть, поки є. От як не буде, то вже й не дам)))

 16 days ago 

Вчора здала 450 мл своєї червоної рідини

Ого! Не думав, що вони так багато беруть... майже пів літру) З мене хіба що мл 200 витікало, і те коли собака ногу продірявила 😅

 16 days ago 

Мої теж здивувалися, що аж 450, бо раніше брали або 200, або 300. Ну хз) і у дівчат 50 кг брали по 450 мл, і в мужичків 120 кг так само)))

Thank you, friend!
I'm @steem.history, who is steem witness.
Thank you for witnessvoting for me.
image.png
please click it!
image.png
(Go to https://steemit.com/~witnesses and type fbslo at the bottom of the page)

The weight is reduced because of the lack of Voting Power. If you vote for me as a witness, you can get my little vote.

Upvoted! Thank you for supporting witness @jswit.

This useful input for me is very extraordinary. We are always proud of the best support

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63924.41
ETH 3120.23
USDT 1.00
SBD 3.88