The Diary Game : 05/10/2022 : День Екадаші та апгрейдsteemCreated with Sketch.

in Ukraine on Steem2 years ago

Доброго дня, вельми шановне панство.

На диво - сьогоднішня ніч була тихою. Таке вже рідкість в Запорожжі. Але радість була не довгою, адже о дев'ятій годині почались прильоти. Самий перший був в кварталі від нас. Ну ніяка психіка до цього звикне? От скажіть - коли вже закінчаться їх С-300. Мабуть в них цього лайна як в дурня фантіків. По вчорашнім прильотам теж не добра інфа - прилетіло в дитячий інтернат... Фото дуже схожі на будівлю, де ми прожили місяць. Але я не впевненний що це саме той інтернат...

З цією війною я закинув практики з голодування, не займаюсь цигун... мій килим з йоги припадає пилом. Вчора потрапила на очі допис про день екадаші і я спонтанно вирішив сьогоднішній день провести без їжі. В індуїзмі день екадаші є днем аскези та практи. Отже добра нагода сьогодні відновити старі традиціЇ))

photo_2022-10-05_15-29-21.jpg

Щоб відволіктися - буду займатися апгрейдом ноута своєї дівчини, потім за свій візьмусь. Для швидшої роботи ноута придбав ось такий ССД.

photo_2022-10-05_15-30-13.jpg

Ще на Prom замовив такий донгл. Дешевше би було б на Алі, але чекати місяць, а хто зна де ми будемо через місяць. Та й в Запорізьку область з Алі зараз нічого замовити не можна. А ця приспособа потрібна щоб старий жорсткий диск вставити в отвір для СD рума. Коротше кажучи - в ноуті буде два диски: швідкий та заторможений.

photo_2022-10-05_15-30-42.jpg

За допомогою відкрутки та кредитки ноут перетворився на таке...

photo_2022-10-05_15-30-56.jpg

До речі, якщо хтось захоче це повторити, майте на увазі - є заховані гвинти під гумовими накладками і тримають кришку.

Для подальшого апгрейду можна ще докупити плашку оперативної пам'яті. Тут на скільки я зрозумів пам'ть вже впаяна. Вперше таке бачу, хоча таку процедуру роблю в друге)))

photo_2022-10-05_15-30-52.jpg

Скористуюсь Стімітом як файлообмінником - залишу фото тут, щоб потім вже точно знати, яку плашку купувати.

Отже встановлення дисків пройшло вдало... Ноут запрацював швидже, а значить ціль досягнута.
Текст пишу вже о пів на п'яту. Голод ще не відчуваю . Друга ціль теж досягнена)

На цьому опис мого дня буду закінчувати. Ще в Розетці закажу другий диск для апгрейда вже свого ноута. Але це буде пізніше.

Бажаю всим тихої ночі. Маю надію, що наші воїни звільнять як найшвидше і моє місто від рашистів.

Sort:  
 2 years ago 

не займаюсь цигун

о, недавно масажист розповідав, що він займається. я так і не загуглила, шо то є. тепер погуглю)

 2 years ago 

Цікава штука)

 2 years ago 

Алі працює для України зараз? Бо я теж там завжди все купувала. А зараз кажуть війна і пересилка неможлива, дуже чекаю коли вона почне працювати для України.

 2 years ago 

Працює, але не всі області. Так само як раніше з Луганською та Донецькою відмовлялись, навіть якщо місто на звільненій території області.

 2 years ago 

О, то треба мені знов скачати додаток та подивитися, що там з доставками по області. Дякую🤗

Ой війна закінчиться коли сдохне Путін. І то не факт. Але прольот в ваше місто це страх. В нас теж вроді нічого так, а потім сюрприз. У вигляді ракет

 2 years ago 

Згоден що відхід пукіна не факт завершення війни. Тримаймося.

 2 years ago (edited)

Да уж, ніч у вашому місті була пекельною. В мене тітка живе в Запоріжжі. Звонила потім розповідала.

 2 years ago 

Тут всі сьогодні м'яко кажучі шоковані.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 60385.11
ETH 2889.75
USDT 1.00
SBD 3.65