Нарешті п'ятниця! - The Diary Game: 10.05.2024

in Ukraine on Steem20 days ago

Усім привіт!👋

Сьогодні були лайтові 3 пари - культурологія, інформатика, географія. Поздавав борги, а з інформатики зовсім сайт робив, бо минулу лабораторну роботу, де робили першу частину сайту, а я почав і дупля не зовсім нарізав, як то робити. То сьогодні домучив сайт і здав. Також, були перевибори голови студ.ради, тому після пар був змушений голосувати і затриматися на хвилин 30-40, а потім пішов до качалки.

По планах було тренування груди-біцепс, займався цього разу не сам, а з братом. Добре попрацювали, випив енергетик ВСАА з цього поста. Нарешті дійшло до нього справа і я тільки перед тим, як випити помітив, що смак лимону, а я взагалі не люблю лимон... Ну, головне не смак, а ефект. І дійсно, чи то самонавіювання, чи то справді працює, бо результати в силових показниках і енергії вцілому були задовільні.


photo_2024-05-11_01-17-47.jpg


Розтяжки на спині збільшились, хоча не знаю з якої причини, якщо я різко не збільшував вагу, а трішки навіть худів поки хворів на ± кілограм. Знову почався період, що вчора я з'їв 3 порції макаронів та одну паску і повністю не наївся.


Засняв відео, де роблю по 22кг на кожну руку, вправа на біцепс.



Техніка не ідеальна, але така вага мене виправдовує))) Пізніше зробив 24кг на кожну руку, але це вже не зняли і робив з читінгом.


В середу вода була, а вже сьогодні води в качалці немає, тому помив ноги над раковиною, зливши воду з пляшки, бо взувати чисті кросівки на смердючі носки зовсім не в кайф.


Далі день пройшов, як звичайно, по-накатаній. Ось, що можу відмітити, так це те, що мене комарі вже зжирають, а ще не літо(


Нехай щастить!🍀

Sort:  
 19 days ago 

"дупля не зовсім нарізав" це чи то ноу хау твого батька чи ще хто так говорить, бо більше ні від кого не чув)))))))))

 19 days ago 

аххахаха, та то не тільки від батька, ще чув таке, але тільки в наших краях)))

 19 days ago 

місцевий діалект, говірка..

 19 days ago 

Мій батя теж так казав))

Ще було "не лепі горбатого" це коли не доречне, не к місто щось робиш))

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 68622.46
ETH 3788.62
USDT 1.00
SBD 3.66