Нарешті - The Diary Game: 07.05.2024

in Ukraine on Steem23 days ago

photo_2024-05-07_13-33-14.jpg

Усім привіт✌️!

Нарешті, я пішов забирати закордонний паспорт, який вже лежав у паспортному столі місяць, щось все ніяк часу не було. Написав заяву на третю пару і пішов. Записаний був на 13:20 і недооцінив себе, бо вже о 13:05 був там. Переплутав коридори і пішов не в той, а потім підказали, що мені не сюди і я пішов в потрібний.

Так вийшло, що я вже о 13:20 хочу зайти і переді мною хоче зайти жінка з двома дітьми. Я сказав, що по запису на 13:20 і вона сказала так само, звірили талони і в нас був запис на один час і в один день. Не знаю, як так вийшло, але по її логіці "я зайняла чергу раніше і я піду", вирішив пропустити, бо сперичатись було ліньки.

Вийшла працівниця і погукала мене зайти. Просканували відбиток вказівного пальця і я забрав свій закордонний паспорт, що правда не знаю, який сенс зараз від нього... Але дійсний він 10 років.


Вчора було пів року, як ми разом з Юлею @madam-bazer. На фотці я ще з волоссям)) Навіть відросли за той час, треба якось сходити постригтись...

photo_2024-05-07_15-13-23.jpg


photo_2024-05-07_14-32-50.jpg


Чіткість задньої камери через раз, то чітка, то розмита після того, як телефон в воду впав...


Активно готуюся до концерту, який буде в 20-тих числах вже цього місяця. Трішки моторошно вчити щось, що не входить в концерт, бо може все почати плутатись у пам'яті і буде важко.

Довгенько не писав, бо постійні справи. Ось ще з цікавого купив $DOGE та $SHIB, але замість $SHIB хотів купити $WIF, але я його не знайшов на Bybit і тому вирішив брати шибу. На жаль, вона щось взагалі ні в яку не виросла після того, як біток повернув 65к$ дав пару відсотків, а догі всі 17%.


chrome_AvEdRVh5yR.png
Скріншот зроблено на сайт CoinMarketCap, статистика за 1 годину, 24 години, 7 днів.


Сьогодні поки чекав на свій час, щоб забрати паспорт, мені прийшло сповіщення, що ціна SBD 4,2$ і побіг продавати поки хороша ціна. Вже ціна 4$, якраз встиг)


Планів на сьогодні грандіозних не маю, все як завжди, тому дякую за прочитання.


Нехай щастить!🍀

Sort:  

💯⚜2️⃣0️⃣2️⃣4️⃣ This is a manual curation from the @tipu Curation Project.
Also your post was promoted on 🧵"X"🧵 by the account josluds

@tipu curate

Finally glad to see that you are able to acquire the passport finally after everything needed. Hope it was not actually a stressful one for you and hope it is not expensive to get

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.11
JST 0.030
BTC 67701.44
ETH 3730.48
USDT 1.00
SBD 3.69