The Diary Game: 13-14.04.2024 Скаржусь на здоровʼя і життя в цілому🤬

in Ukraine on Steemlast month

Усім привіт👋!

Сьогодні зранку вирішив себе побавити солодким столом і зібрав все найсолодкіше з холодильника й шкафчиків 😋


IMG_0639.jpeg


Вчора 13 квітня, я наважився піти трішки підстригтись. Прийшов у перукарню, все пояснив (зачіска така сама, але на 3 см коротше). Ну, як вам сказати… Я майже лисий! Тобто чуба (чьолку) міг взяти в рот, а зараз на рівні бров.

Відстригли мені сантиметрів так 6-8… І ось чесно, ніколи мені не робили нормальних зачісок. Ото, як відросло, так я тоді вкладаю, як подобається. Перукарям, що пояснюй, що не пояснюй - настрижуть свого.

Дуже розчарувався, бо зараз в мене звичайнісінька коротенька зачіска, замість гарного хвилястого волосся 😕

І саме з цієї причини, що всі мої перукарі козли, я ходжу в перукарні раз на пів року-рік вже розпрощавшись з волоссям. То говориш 2 см, а відрізають 4, то ще шось.


Вже як пару днів в мене запалилися лімфовузли і стало боляче торкатися шиї та ковтати. Пігулки "Ібупрофен" поки що допомагають знеболювати. Прийняв рішення, що піду в лікарню нехай скажуть, як лікувати і що купляти. На цьому тижні піду якомога скоріше, але спочатку треба записатися по телефону.


IMG_0640.jpeg
Джерело


І з всього цього пі@дєца є й гарна новина - я нарешті повернувся в #club5050 закинувши в силу 283 STEEM.

Ще пишу пост з телефона, бо дуже втомився і просто немає сили сидіти за компʼютером.


Вкотре я коротенько поскаржився на життя і буду моститися спати, щоб не скаржитись завтра на недосип 😁

Дякую за прочитання! На все добре ✨


IMG_0294.png

Sort:  

Ми дійсно повинні дбати про своє здоров'я, тому що правда в тому, що здоров'я - це завжди багатство. Раніше я зазвичай не звертав уваги на здоров'я. Я знав, що воно зі мною робить. Тепер я дуже уважно ставлюся до свого здоров'я.

 29 days ago 

Так само, як і ви я перестаю займатися самолікуванням та надаю перевагу лікарям.

 29 days ago 

Одужуйте швидше, це капець яка болюча і неприємна штука((

Та з поверненням у клуб))

 29 days ago 

Дякую!

 29 days ago 

З поверненням до клубу 🙂🎉
Одужуйте 🍀

Я вже й забув які ті перукарні на вигляд, років 10 сам стрижусь. Є купа різних машинок, ножиць, тож це не проблема, з роками руку набив)

 29 days ago 

Дякую! Також жартував про те, що буду стригти себе сам, але жарт може перетворитися у реальність :)

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 62441.36
ETH 2940.53
USDT 1.00
SBD 3.59