Друзі наші менші. The lesser friends of ours.

Добридень! Я потроху починаю розбиратися у принципах роботи на Steemit, тому сьогодні знову пишу про благодійність, але вже для пухнастих. І ще кілька слів про поїздку до притулку.


Вітаю, читачу! Більше про автора ви можете дізнатися тут
Hello, friend! You can learn more about the author here

Минулого тижня ми вийшли на прогулянку з рідними. Наче планували просто подихати повітрям. Проте, на півдороги нас зустріла ціла котяча спільнота.

"- І що з вами робити?..."

Раптом згадалося, що в кишені куртки заховано пакетик корма. Ми заходилися скликати тварин.

Дяка людям, які піклуються про вуличних тварин в цей час! Зважаючи на вигляд цієї хмаринки було зрозуміло, що пухнасті не голодують.

Познайомилися й із місцевою бабусею. Виявилось, що всіх котів на подвір'ї щепили, стерилізували й регулярно годують.

А позаторік ми з друзями навідувались до притулку. Там крім котів були ще й собаки. Спойлер: в мене це був перший візит, тому очікування дещо не справдилися.


Вольєри відчиняти не дозволили, бо тваринки лякливі

І я зараз не про умови утримання - зважаючи на те, що притулок фінансували "з доброї волі", все було більш ніж добре. Навіть окремого вентилятора для тварин від спеки поставили! Персонал уважний, записували коли хто поїв, кому потрібні таблетки тощо.

Перше моє відкриття було скоріш гарним. Я визвалася допомогти з інвентарем, й очікувала, що мене як недосвідчену добряче "ганятимуть".

Але працівники ввічливо поставилися до аматорів, до того ж пояснили детально, де і що робити. Робота з миття мисок зайняла не більше десяти хвилин.

Того місяця приїжджали ще двічі, перший раз без мене, другий - всі разом. Про перший раз розповіла знайома, бо мало не знепритомніла. Вони потрапили на реанімацію кошеняти. Хтось залишив матір-кішку на вулиці, а їй настав час народити. З чверть години його відкачували. Не допомогло.

Друге моє відкриття, вже сумне: багато зі знайдених тварин однозначно витурили з домівки. Тільки частина або загубилась випадково, або народилась на вулиці.

Вдруге нам пощастило. Ціла зграйка чорно-білих кошенят - живих і здорових. До того ж, тварини почали швидше розходитися у добрі руки. Нажаль, нам вже було нікуди брати)

Щоразу ми поверталися надвечір, й нас зустрічав ось такий захід сонця.

А сонце світить усім без розбору, людям, рослинам, тваринам. Невже ж вони завинили, що не мають свідомої душі? Чи це людство завинило перед ними?

Отже, я не бажаю вганяти читача у смуток! Навпроти, я переконана, що в нас є безліч опцій допомагати. Хоча б і друзям нашим меншим.

До речі, ось декілька організацій, що займаються добробутом тварин: великий перелік сайтів, UA Animals, Domivka. Скоріш за все, десь на нашому подвір'ї теж є "хвостаті клієнти".

Дякую за прочитання! Бажаю гарного дня.

Posted using SteemPro Mobile

Sort:  
 2 months ago 

Такі гарнюні кицьки, нехай кожна знайде собі дім та свого люблячого господаря)))

Так, дуже на це сподіваюся. Коли ми були там, людей стало приходити значно більше, гадаю, всіх згодом забрали додому :) Дякую за коментар!

Posted using SteemPro Mobile

Coin Marketplace

STEEM 0.24
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 67497.36
ETH 3532.54
USDT 1.00
SBD 3.19