Contest | Color palette | PINK FLOWERS!

in Ukraine on Steem2 years ago

Добрий вечір! Ось я знов беру участь у конкурсі " Color palette " від @olesia . Цікаво читати роботи інших конкурсантів, усі такі яскраві та й різнокольорові. На цьому тижні усі шукають квіти рожевого кольору. Та й у моєму арсеналі є такі красуні.

Як і завжди першу сходинку мого показу займає королева квітів троянда. Такої краси вважаю достатньо у кожному дворі, тим паче якщо ти мешкаєш у свойому домі. Я довгий час милувалася цією красою у помешканні батьків. Там у нас був цілий садочок різнокольорових квітів, гарні були часи... Ніжна та грациозна рожева трояндочка.

photo_2022-09-17_18-01-06 (2).jpg

А цю квітку у горщечку ми подарували нашої матусі на її день народження. Справа в тому, що в нас с сестрою є традиція, на кожне свято ми даруємо матусі квіти тільки у горщиках, щоб вони не один рік прикрашали їхню с батьком оселю. Завдяки квітам будинок наповнюється гармонією і душевною теплотою, взаєморозумінням і хорошим ставленням один до одного. Отримуючи належний догляд, вони служать джерелом щирих і яскравих посмішок.

photo_2022-09-17_18-00-56 (3).jpg

photo_2022-09-17_18-00-56 (2).jpg

Як виявилось що в мене не так і багато в архіві квітів цього кольору, тож я озброїлась фотоаппаратом и вийшла з дому в пошуках чогось рожевого на міських клумбах. І ось що мені вдалося знайти...

photo_2022-09-17_18-00-57.jpg

Дивна квіточка, але я як і завжди не маю розуміння як вона зветься, але у дитинстві ми звали їх песиками)). Ех, якби ш то квіти вміли розмовляти, тоді б ми дізналися від них багато цікавого. Ці прекрасні створіння на перший погляд здаються примітивними. Але той, хто любить квіти, піклується про них, знає, що у рослин також є душа.

Дякую @olesia за цей чудовий кольоровий конкурс!

З умовами конкурсу можна ознайомитися десь тут

Sort:  
 2 years ago 

Дуже гарні квіточки)

Flowers have the power to change the condition of the human heart. Flowers are also symbols that are often identified with women. Good luck with your participation in the Color Palette contest..


Imagen2.png
CONGRATULATIONS

This post has been upvoted with @steemcurator09/ Curated by: @ridwant

Дякую за підтримку!

 2 years ago 

Дякую за участь 🌈

Дякую за конкурс)

Upvoted! Thank you for supporting witness @jswit.

 2 years ago 

Обожнюю рожеві квіти!))) Супер!

Дякую, я також))

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 61593.58
ETH 2950.87
USDT 1.00
SBD 3.49