Флеш-моб «Гарний настрій»steemCreated with Sketch.

in Ukraine on Steem2 years ago (edited)

Добрий вечір ! Ось і я нарешті вирішила взяти участь у Флеш-мобі "Гарний настрій " від @strecoza. Поступово намагаюся влитися в дружну українську спільноту, а точніше в усі три. Правда не завжди виходить писати кожен день в силу деяких обставин, але я спробую виправитися в самий найближчий час.

Полізла в архів у пошуках фотографій, які викликають у мене посмішку і радість. І... залипла години на півтори. Виявляється іноді дуже навіть корисно занурюватися в фотоархіви і отримувати заряд позитивних емоцій, тому що кожне зроблене нами фото несе позитив. Адже ми завжди намагаємося відобразити на довгу пам'ять лише щасливі моменти нашого життя, а у мене як виявилося таких моментів ну дуууже багато.

Сьогодні постараюся обмежитися однією темою, а саме поїздкою до Одеси.

photo_2022-08-19_16-56-05 (9).jpg

Це було на початку березня минулого року. Я зі своїм чоловіком Владом, сином Владом і сестрою Лілією за вечерею (прийшли до батьків в гості на пельмені) вирішили кудись з'їздити прогулятися. Випадковим чином наш вибір припав на Одесу. У той же вечір ми купили квитки онлайн і вже на наступний вечір ми їхали в поїзді напрямком Краматорськ-Одеса.

photo_2022-08-19_16-56-05 (12).jpg

photo_2022-08-19_16-56-05 (13).jpg

А це в тій же поїздці відвідали тераріум на узбережжі Одеського моря, купатися в травні ще було зарано, а ось на звірят ми із задоволенням подивилися і навіть деяких потискали. А моя сестра мало не піддалася на вмовляння і не купила маленьку зміючку за 100 $, ледве відрадила, а то б додому нас б не пустили)).

photo_2022-08-19_16-56-05 (8).jpg

photo_2022-08-19_16-56-05 (11).jpg

Ми в кафешці, дитина чекає своє замовлення, снідали фастфудами, шкідливо звичайно, але смачненько).

Сімейне фото на пам'ять про Одесу, зроблене вже на жд вокзалі перед самим відїздом, як завжди наржались як коні поки зробили фотки.

photo_2022-08-19_16-55-55.jpg

Тижнева подорож пролетіла блискавично залишивши в пам'яті купу позитивних емоцій і зарядилися класною енергетикою. Це було одне з найбільш незабутніх моментів.

Sort:  

Upvoted! Thank you for supporting witness @jswit.
default.jpg

 2 years ago 

Хто ж їздить до Одеси у березні!)) Треба влітку! 😁

Чудові фото!)

 2 years ago 

Класні спогади!

Сама в захваті)

 2 years ago 

Вау, круто, я рада, що підняла тобі настрій спогадами!))

Дякую тобі за такий гарний флеш-моб))

 2 years ago 

Супер! А я в прошлому році була в санаторії в Одесі!))) Ви вже в Запоріжжі?

Так, я вже давно в Запоріжжі, потрібно довести все почате до кінця.

 2 years ago 

Як стане спокійніше в місті - зустрінимось?))) А в якому районі ви живите?

Звичайно зустрінимось)) в Вознесенівському

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 62486.49
ETH 3015.74
USDT 1.00
SBD 3.93