The Diary Game : 16/09/2022. Не вдалий шопінг...steemCreated with Sketch.

in Ukraine on Steem2 years ago

Доброго вечора, я з України!

Вирішили сьогодні з ранку поїхати в наш Запорізький супермаркет "Ашан", треба було подивитися мультиварку, так би мовити на всякі випадки. Подейкують, що в Запоріжжі може бути таке, що не буде газу і начебто як опалення, а готувати на чомусь треба буде. Попереджений значить озброєний.

photo_2022-09-16_20-17-00 (4).jpg

Тільки зібралися виходити з дому як пішов сильний дощ. Чим займатися і на скільки затягнеться ця злива, хто його знає, а мене давно просив дідусь спекти пиріжків з капустою. Не люблю возитися з тістом, але вирішила порадувати своїх домашніх, зайнялася пиріжками. Ось, що вийшло).

photo_2022-09-12_16-18-16 (7).jpg

Ближче до обіду дощ нарешті закінчився і я все-таки виїхала в місто. Біля Ашану стояв натовп людей, а двері магазину були закриті. Виявляється, що магазин просто закривається коли звучить сирена сповіщає про повітряну тривогу і всіх відвідувачів виганяють з приміщення.

Також всі продавці і обслуговуючий персонал збирають свої речі і спускаються в бомбосховище. Ну а люди, які не встигли оплатити свої покупки, але вже набрали товар у візки просто залишаються чекати відбою і коли весь персонал повернеться в магазин продовжувати працювати.

photo_2022-09-16_20-17-00.jpg

Сорок хвилин я стояла з натовпом людей під закритими дверима магазину. Нарешті дочекалася поки пролунав сигнал завершення тривоги і в магазин запустили людей. Поки я ходила вибирала підходящу мультиварку, знову прозвучала сирена і всіх покупців попросили покинути приміщення залишивши свої візки з товаром біля охоронців.

Більшість людей дуже голосно лаялися і обурювалися таким незручним правилам, адже багато ще навіть не встигли вибрати товар, а деякі були вже майже на касі і ось знову все довелося кидати і чекати годину, а то й більше.

photo_2022-09-16_20-17-00 (5).jpg

Далі чекати у мене не було ніякого бажання, адже сьогодні, втім, як і вчора сирени раз у раз завивали. Довелося повертатися додому. Більше в Ашан я не поїду... Я звичайно все розумію, що під час сирени треба ховатися в укриття, але ці приколи з виходом з магазинів і очікуванням під дверима це звичайно жесть.

Sort:  

Upvoted! Thank you for supporting witness @jswit.

 2 years ago 

У нас те ж саме, хоча ймовірність того, що щось "прилетить" в наше селище, прагне до нуля

Так отож... Тут просто не вистачить сил бігати в бомбосховище кожен раз...

 2 years ago 

Пиріжки дуже смачно виглядають) Люблю з капустою 😁👍

А мені більш подобаються с картоплею та печінкою))

 2 years ago 

А мені більш подобаються с картоплею та печінкою))

В моєму списку улюблених пиріжків не тільки капуста 😁 Також дуже люблю з картоплею в різних варіаціях: з цибулею, грибами, м'ясом, укропом) А ось з печінкою наче не пробував)

 2 years ago 

Привіт :)

Конкурс по відбору учасників в "ТОП5 Українських постів" вже скоро завершується.

Оберіть свого фаворита серед постів українців і додайте посилання на нього у коментарі до конкурсного допису. 👇

Проголосувати тут

Дякую за ваш голос і чудових вихідних :)

Зараз проголосую, вже не раз хотіла забігти, але кожного разу щось відвлікало)

 2 years ago 

Ось, в цьому і проблема, я б і сам глянув, а через півгодини забув 😅 але тепер, принаймні тимчасово, я буду працювати нагадувачем))

 2 years ago 

Пиріжки во 👍

Так вони ще й диво виявились смачними))))

 2 years ago 

Так цікаво бачити ті місця, де і сама стільки раз фотографувала!)))

Так, це площа Свободи))

 2 years ago 

А ми колись жили неподалік вокзалу Запоріжжя-2!)))

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 62233.47
ETH 2998.30
USDT 1.00
SBD 3.50