Мій екслібрис, історія створення - My bookplate and how I created it

in Ukraine on Steem22 days ago

Доброго ранку, шановна спільното!

Сьогодні у мене буде невеличкий допис, про невеличку річ з дуже великим значенням.

Яка власна бібліотека може жити нормально без власного екслібрису?:)

IMG_3957.jpeg

Екслібрис - персональна печатка, яка буде нагадувати кожному, хто візьме книгу в руки, що вона належить до вашої бібліотеки.

Я памʼятаю що коли була мала - така печатка була у власній бібліотеці дідуся з бабусею, у них вона мала форму дельфіна та їх фамілію під ним. Зараз нажали я вже ніяк не зроблю світлину, щоб показати, як це виглядало, але виглядало дуже гарно.

IMG_3958.jpeg

Зараз деякі видавництва (кілька з них) займаються не тільки продажем книжок, але й виготовленням екслібрисів, і коли я захотіла мати свій я спочатку думала звернутися саме до них, але коли я побачила ціну моє рішення швидко змінилося. Вони за виготовлення хотіли щось біля 3000 гривень. Я перечитала оголошення ще раз, і зрозуміла, що у цю суму входить розробка ескізу. А навіщо мені розробка ескізу, коли я сама художниця?

Тож було прийняте рішення пошукати контору з більш прийнятними цінами, а головну частину роботи - розробку ескізу - зробити самостійно.

IMG_3760.jpeg

Мені навіть не знадобилося багато часу, я була з самого початку впевнена в тому, що я роблю і який вигляд я хочу для своєї особистої печатки. Єдине, що мене непокоїло, то наскільки тонкими можуть бути лінії у лайн арті ескузу. Зрозуміло, що він має бути чорно-білий, без будь яких відтінків, але от чи можу я робити дуже тонкі деталі?

Насправді коли я почала співпрацю з фірмою, яку я обрала для виготовлення печатки, я навіть не встигла задати це питання, бо мій ескіз прийняли одразу без жодних коректив.

IMG_3959.jpeg

Я вирішила використати свій нік Foxy, і зробити маленьке лисеня, що читає книжку. Мені не дуже подобається ідея використовувати власне прізвище у написі, тому я зробила “Foxy library”.

Ця нова фірма запропонувала мені три варіанти, різні за розміром і ціною. Я вибрала найбільший, і це все іще було у пʼять разів дешевше, ніж екслібрис який виготовляють книгарні.

IMG_3960.jpeg

Я обрала варіант з деревʼяним оздобленням, мені здається це виглядає більш автентично. І буквально за кілька днів моє замовлення вже було готове та приїхало до мене. Окрім того мені надіслали спеціальну подушечку, щоб змочувати штамп у фарбі і власне саму фарбу гарної якості, якою цю подушечку можна перезаправляти.

У перший же ж день у мене вийшла половина туби з фарбою, бо моя власна бібліотека вже більш-менш величенька, близько 300 книжок, і поки я проставила екслібрис скрізь уже і фарба скінчилася, і вечір настав:)

IMG_3961.jpeg

Окрім екслібрису у мене безліч всіляких штучок для читання книжок, буду потихеньку робити про них дописи, у плані їх десяток, не менше. Так, от стільки всіляких проиємних дрібничок треба мені для атмосфери, і чого там тільки нема:)

З любовʼю, ваша Foxy

IMG_3853.jpeg

Good morning, dear community!

Today I will have a small post about a small thing with a very big meaning.

What private library can live normally without its own bookplate? :)

IMG_3957.jpeg

Bookplate - a personal stamp that will remind everyone who picks up the book that it belongs to your library.

I remember that when I was little - such a seal was in my grandfather and grandmother's own library, they had it in the shape of a dolphin and their surname below it. Now, I'm not going to take a picture to show how it looked, but it looked very nice.

IMG_3958.jpeg

Now, some publishing houses (several of them) are engaged not only in selling books, but also in the production of bookplates, and when I wanted to have my own, I initially thought of turning to them, but when I saw the price, my decision quickly changed. They wanted something around 3,000 hryvnias for the production. I read the ad again, and realized that this amount includes the development of a sketch. And why do I need to develop a sketch when I am an artist myself?

So it was decided to look for an office with more reasonable prices, and to do the main part of the work - sketch development - on your own.

IMG_3760.jpeg

It didn't even take me long, I was confident from the start about what I was doing and what look I wanted for my personal seal. The only thing that bothered me was how thin the lines can be in the eskuz line art. It is clear that it should be black and white, without any shades, but can I do very fine details?

In fact, when I started working with the company I chose to make the seal, I didn't even have time to ask this question, because my sketch was accepted immediately without any corrections.

IMG_3959.jpeg

I decided to use my nickname Foxy and make a little fox reading a book. I don't really like the idea of using my own last name in the caption, so I made "Foxy library".

This new firm offered me three options, varying in size and price. I chose the largest one, and it was still five times cheaper than the ex-libris that bookstores make.

IMG_3960.jpeg

I chose the option with wooden decoration, I think it looks more authentic. And literally in a few days, my order was already ready and came to me. In addition, they sent me a special pad to soak the stamp in paint and the actual paint itself of good quality, with which this pad can be refilled.

On the very first day, I got half a tube of paint, because my own library is already more or less huge, about 300 books, and by the time I put the ex-libris everywhere, the paint ran out, and the evening came :)

IMG_3961.jpeg

In addition to bookplates, I have a lot of all kinds of things for reading books, I will slowly make posts about them, I plan to have a dozen of them, no less. Yes, I need so many various small trinkets for the atmosphere, and what is there that is not there :)

With love, your Foxy

IMG_3853.jpeg

Sort:  
 21 days ago 

Це дуже гарний екслібрис)
В мене старенький (я зробила дизайн теж сама, в 2016 році, наче) і не надто творчий :) Основу (книжки) стирила в інтернеті, кружку додала і ім'я
20240421_170728.jpg

 20 days ago 

Він дуже гарний))

 20 days ago 

Ну добре, дякую🤭

Ого, це поєднання таланту і творчості. Мушу сказати, що мені подобаються ваші роботи, які ви тут виставили. Чи плануєте ви також монетизувати їх, я маю на увазі цю роботу, яку ви зробили

 22 days ago 

Я професійна художниця, але зараз перекваліфікуюся на письменницю, бо з появою штучного інтелекту обсяг доступної праці суттєво зменшився((

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 61185.89
ETH 2933.50
USDT 1.00
SBD 3.68