Про навчання, собак та ментальне здоровʼя - About study, dogs and mental health

in Ukraine on Steem22 days ago

Доброго ранку, шановна спільното!

Весь тиждень я була налаштована на створення супер якісного контенту та дуже цим переймалася. Щось було того варте, щось ні, дуже шкода, що мало коментарів зібрав мій допис про гру "Відьмак", бо там я дійсно стрибнула вище голови. Але загалом результат задовільний, що мене дуже тішить і мотивує працювати над своїми дописами:)

Сьогодні ж я хочу трохи розслабитись і просто напишу допис про події минулого тижня.

По-перше я пройшла екватор свого навчання, і навіть трохи більше. Залишилося протриматись до пʼятнадцятого числа наступного місяця, і тоді в мене буде перерва приблизно у десять днів і можливість капітально відпочити. Вже зараз лекцій стає менше, але разом з тим стає більше практичних завдань, тож зараз все вже потроху переходить з площини навчання у площину безпосередньо творчості.

Моя мала нарешті вилікувала лапку, але ми все одно поки що не гуляємо, бо в Києві вже тиждень рясно дощить. Тож ми сидимо вдома (і робимо це з задоволенням), навчаємося та читаємо книжки.

IMG_4009.jpeg

Дівчатка заважають гратися

Ці вихідні я вирішила провести у іграшці, ну бо я на це заслужила. Вчора у мене був якись період часу, коли я почувалася Буридановим віслюком, бо не могла вирішити, з чого ж мені почати відпочинок, хотілося одразу всього. Тож зрештою я замовила шкідливої їжі з Маку, дві години дивилася фільм, дві години читала, дві години валялася у ванні та дві години гралася. Посиділа одразу на всіх стільцях. Сьогодні теж буду відпочивати, допишу цей допис та піду собі гратися далі, бо знову ж таки - я це відпрацювала, можна.

IMG_4007.jpeg

Собака тебе підозрювака

А от так мої дівчата вночі заважали мені гратися:) Зʼясувалося, що вони чітко вивчили, що о девʼятій в мене закінчуються лекції, і саме у цей час прийшли буквально витискати мене від компʼютера. Старша зрештою лягла на столі і мені довелося підняти їй з підлоги мʼяку лежанку, щоб їй не було жорстко. Молодша довго вагалася, але зрештою заснула у мене на руках. Було хоч і не дуже зручно, але дуже затишно.

IMG_4008.jpeg

Улюблене місце для сну

Якось так вийшло, що весь тиждень я пропускала тренування, бо хоч я і дуже люблю, коли дощить, але від цього в мене страшенно болить голова і хочеться спати. Тож зрештою я вирішила не гвалтувати себе і просто взяти паузу. Трохи себе за це картаю, але не сильно, бо врешті решт запрацювала психотерапія і я навчилася ставитися до себе поблажливіше.

IMG_4014.jpeg

Останнім часом дуже тішить моє ментальне здоровʼя, бо з тих пір як я пішла навчатися воно зрештою вирівнилося. Я зараз знаходжуся у ремісії, якої я не могла досягти багато років. Поки що мій психіатр не знижує дозувань препаратів, але схоже, що я можу на це розраховувати і це дуже тішить. Також плануємо обговорили отримання групи інвалідності, з моїм захворюванням це третя чи друга, залежно від вирішення МЦЕК. Подивимося, що з цього буде.

IMG_4013.jpeg

Всім чудового вихідного, ваша Foxy

IMG_3853.jpeg

Good morning, dear community!

All week I was determined to create super high-quality content and I was very concerned about it. Something was worth it, something was not, it's a pity that my post about the game "The Witcher" got few comments, because there I really jumped over my head. But in general, the result is satisfactory, which makes me very happy and motivates me to work on my posts :)

Today I want to relax a bit and just write a post about the events of the past week.

First, I passed the equator of my studies, and even a little more. It remains to hold out until the fifteenth of next month, and then I will have a break of about ten days and the opportunity to rest thoroughly. There are already fewer lectures, but at the same time there are more practical tasks, so now everything is gradually moving from the plane of learning to the plane of direct creativity.

My little one finally healed her leg, but we still don't go out yet, because it's been raining heavily in Kyiv for a week already. So we sit at home (and do it with pleasure), study and read books.

IMG_4009.jpeg

Girls are prevented from playing

I decided to spend this weekend in a toy, because I deserved it. Yesterday I had a certain period of time when I felt like Buridan's donkey, because I couldn't decide where to start my vacation, I wanted everything at once. So I ended up ordering junk food from Maku, watching a movie for two hours, reading for two hours, lounging in the bath for two hours, and playing games for two hours. I sat down on all the chairs at once. I will also rest today, I will finish this post and I will go play on my own, because again - I worked it out, you can.

IMG_4007.jpeg

The dog suspects you

And this is how my girls prevented me from playing at night:) It turned out that they clearly learned that at nine o'clock my lectures end, and it was at this time that they literally came to squeeze me from the computer. The older one eventually laid down on the table and I had to pick up a soft couch for her from the floor so she wouldn't be hard. The youngest hesitated for a long time, but eventually fell asleep in my arms. Although it was not very comfortable, it was very cozy.

IMG_4008.jpeg

Favorite place to sleep

Somehow it happened that I missed training all week, because although I love it when it rains, it gives me a terrible headache and makes me want to sleep. So in the end I decided not to force myself and just take a break. I punish myself a little for this, but not much, because in the end psychotherapy worked and I learned to treat myself more leniently.

IMG_4014.jpeg

Lately, I've been very happy with my mental health, because since I started studying, it has finally leveled off. I am now in remission, which I have not been able to achieve for many years. So far, my psychiatrist has not reduced the dosage of the drugs, but it seems that I can count on it and it is very gratifying. We are also planning to discuss obtaining a disability group, with my disease it is the third or second, depending on the decision of the MCEC. Let's see what will happen.

IMG_4013.jpeg

Have a great weekend everyone, your Foxy

Sort:  
 22 days ago 

Це ви на графічного дизайнера навчаєтеся, так?

 22 days ago 

Ні, я працюю художницею, малюю здебільшого портрети, а зараз проходжу навчальні курси у письменницькій академії:)

 22 days ago 

Це не у Рибі часом?

 21 days ago 

У мене два курси, один так, так у Рибі, а інший у Літосвіті

TEAM 2

Congratulations! This post has been voted through steemcurator05. We support quality posts, good comments anywhere and any tags.

Post.jpg

Curated by : @alejos7ven

 22 days ago 

Thank you so much!

 21 days ago 

Гарнюні собачки 😁 Добре, що Астро одужала 💪

А у що грали?)

 21 days ago 

Вдалося встановити на мій ноутбук онлайн версію Скайриму. Я б звісно більше раділа сольній грі, але вже що маємо то маємо, доводиться обирати, що встане на яблучний силікон))

Фото біля ванни вийшло прикольне : праве око трохи примружене ;-)

 19 days ago 

Вона щось підозрює:)

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 62699.43
ETH 2963.61
USDT 1.00
SBD 3.61