Як дурко делегацію спільноті збільшувало - казочка

in Ukraine on Steemlast month

Доброго ранку, шановна спільното!

Хочу поділитися своїм хибним досвідом того, як збільшувала делегацію нашій спільноті, бо насправді я вчора ледь не сказилася, і досі не певна, що все ж таки лишилася при здоровому глузді.

Піднакопичила я стимів, і вирішила збільшити делегацію спільноті. Спойлер - це зайняло в мене тиждень, і займе ще чотири дні, поки платформа виправить все, що я накосячила.

Тож я просто зайшла у гаманець, там обрала "делегуваити" і вбила додаткові 300 ститмів.

Заходжу у делегації.. Там до цього було 200 стимів. Тобто за моєю логікою 200+300 мало бути 500. Але ні, бачу - 300.

Іду назад до гаманця. Вбиваю - делегувати 500 стимів, ну раз воно змінює загальну кількість, що я вбиваю на початку. Іду до делегацій - 200 стимів.

Починаю думати, що моя дискалькулія (те саме, що дислексія, тільки з числами) досягла вже якогось дуже хибного стану. Повертаюся до гаманця, знову вбиваю 500 стимів - каже, деленгапція неможлива. Розмірковую, чи ще не пізно піти стрибнути з даху.

Заходжу у делегації, що повертаються - і бачу всю свою сумну історію за тиждень. Там 200 стимів має повернутися, там двічі по 150...

Впадаю у зелений відчай. Пишу @animal-shelter. Кажу, мам, зроби щось, я опинилася у світі альтернативної арифметики. На що мама каже, що треба просто натиснути edit і змінити цифру, і все буде добре.

Повертаюся до делегацій. Та нема в мене грьобаного edit!

Починаю сумніватися не тільки у своїй здатності нормально бачити цифри, але й у своїй здатності читати. Ну нема в мене такого, де я його візьму, в мене тільки одна кнопка там - remote. Але це вочевидь точно не те. Пишу знову мамі.

Вона каже як нема, ось же ж воно, і відправляє мені оце.

IMG_3824.jpeg

Я розумію, що я не тільки не бачу числа, не бачу кнопок, не орієнтуюся у просторі, я ще й явно не на тому сайті, бо ото все я взагалі вперше бачу. Далі вона присилає мені інструкцію від спільноти, я з мого боку відбувається такий монолог, пока я намагаюся зробити так, щоб все запрацювало:

IMG_3825.jpeg

Коротше, делегацію я в кінцевому результаті збільшила. Але після цього мені знадобився вільний вечір, щоб тоді зібрати мозок до купи. Капець.

А доречі іще кілька книжок сьогодні приїхало. Не буду робити окремий допис, покажу просто тут:

IMG_3823.jpeg

Отак воно, бути дурненькою. Не будьте, як я :)

Sort:  
 last month 

Була така ж ситуація, я прокинувся о п'ятій ранку і зайшов на стіміт. Бачу що олег з куратормткого акаунта пише мені в коменти щоб я перевів SBD в силу і він апвоутне мій допис. Я намагаюсь це зробити і в мене нічого не виходить. Я дзвоню @bazer , і ми ледве це зробили. Заспанні і з нерозумінням що робити ми дійшли до мети.

Posted using SteemPro Mobile

 last month 

Це реально був капець, роблю і відчуваю, що потроху втрачаю розум і ніхто мені його не поверне)))

 last month 

Добре, що все вийшло!)
Якщо вам щось на Стімі буде незрозуміло, можете просто написати мені, я б підказав)

 last month 

Я якось посоромилася питати))))

 last month 

Та ну, ви що)) Я завжди відкритий для будь-яких питань, у разі чого можете писати мені у Телеграм @AnDre545, соромитися не треба))

 last month 

Дуже дякую. обіцяю не зловживати))

 last month 

😁

 last month 

😅

 last month 

Ну, мені здається, з делегуванням багато хто іноді лажає, бо на сайті одна система, на steem world - друга, та ще й на різних площадках воно по-різному

 last month 

Та просто я точно твоя донька, бо спочатку я буду довго довбатися, а потім як у тебе Маша до мене прийде чоловік і прочитає, як треба робити))

 last month 

Головне що розібрались. Тепер будете знати далі як робити делегацію

 last month 

То був капець, але я вижила і так, тепер точно знаю, що треба робити))

 last month 

Мої вітання. З цією досить непростою справою. Сподіваюсь вільний вечір пройшов в спокійному руслі.

 29 days ago 

Це був реально капець, дякую за вітання))

Насправді маман колись показувала мені цей сайт, але я ж з тих, хто починав на стіметі з початком самої платформи, а потім було 4 роки паузи тож я багато чого пропустила, і тупо забула, що є отаке щось нове))

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 62767.81
ETH 2942.54
USDT 1.00
SBD 3.55