THE DIARY GAME: 15 - 28 January 2023: Our January park. My favorite hummus. Tutoring. My pupil Martin. Maths. Diligent Tom. Evening movies

in Ukraine on Steemlast year

Привiт всiм!

DSC00267-222.jpg

Погода у нас, як і раніше, безсніжна і не холодна.
І це добре...
Ось такий тепер наш парк. Людей там зазвичай зовсім небагато.

DSC00266.JPG

Земля забула, що таке сніг. Осіннє листя лежить цілком яскраве.

DSC00268.JPG

DSC00270.JPG

DSC00271.JPG

Підлітки гуляють повз нашого "літака".
А наш прапор яскраво майорить при вході до парку.

DSC00272.JPG

DSC00273.JPG

А в обід після зимової прогулянки непогано перекусити хумусом.
Я освоїла цю страву - вона швидка у приготуванні, смачна і дуже ситна.
Потрібно тільки не забувати замочувати нут на ніч - тоді він дуже швидко звариться.

Потім додається часник, лимонний сік, спеції (краще зіра), оливкова олія та сіль за смаком.
Ще бажана паста тахіні, але в кого її немає, можна просто мелений кунжут:

DSC00278.JPG

Потім все перемелюється блендером.
Я не перемолола, тому на фото видно шматочки нуту. Але все одно було смачно та дуже ситно:

DSC00282.JPG

Учні в мене майже щодня. І це добре.
Мартін - найстаранніший мій учень:

DSC00284.JPG

А для тих, хто любить математику, ось одне із алгебраїчних завдань для 8 класу з моїми рішеннями:

image.png

DSC00258.JPG

Переписуюсь з Томом з Колорадо ((ні-ні! їхати нікуди не збираюся, пам'ятаю мою історію з Драго :)
Том не зміг розкрити посилання на мою літню сторінку в Стіміті з описом моєї дачі та дороги до неї, так він вирішив, що у нього занадто старий комп і сходив купив новий комп! Такий старанний)

image.png

Вечорами я, як у мирний час, дивлюсь якийсь фільм. Наприклад, переглядаю корейський серіал "Гра в кальмара":

image.png

Sort:  
 last year 

Thank you

 last year 

А у нас нарешті випав невеликий сніг, але до вечора розтанув!

 last year 

У нас теж вже випав сніг) І ще лежить)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 64172.03
ETH 3144.93
USDT 1.00
SBD 3.85