Гайда ще щось посадимо!

in Ukraine on Steem19 days ago

Вчора у суботній день, вільний від буденних справ, я вирушила на город. У планах було посадити горох, моркву і щавель. Для цього я ще у п’ятницю купила насіння.

IMG_20240510_172928.jpg

Після цього я ще посадила квасолю. Насіння квасолі у мене було своє з минулого року, тому його мені купувати не потрібно було. Раніше я садила квасолю, яка росте низькою. Але з часом переконалася, що так звана "тична" квасоля є набагато смачнішою. Вона росте ліаною, тому з нею набагато більше клопоту. Потрібно йти в ліс і шукати "тички" - довгі палки, які досягають хоча б 2,5 м. Квасоля росте і в’ється вздовж цієї "тички".


Цьогоріч весна була дуже ранньою, тому вже у травні я збираю перший врожай. От і вчора я нарвала щавелю, редьки і пера цибулі.

IMG_20240511_120722.jpg

Щавель вже взагалі "постарів", тому я вирішила посіяти новий. А той, що зараз є, незабаром потрібно буде скосити.


До речі, зі щавеля я варила суп, а цибулю і редьку використала для смачного весняного салату. Таким чином весняні домашні вітаміни вже підкріплюють наші сили. І я точно знаю, що все це без хімії і нітратів.

Гуляючи городом, я звернула увагу, що картопля вже не просто зійшла, а виросла доволі велика.

IMG_20240511_122929.jpg

IMG_20240511_122922.jpg

Тішить, коли твоя праця є не марною.

А ще мене вразив "десерт", який активно підростає. Ось такі великі ягоди полуниці вже набирають сили по всій грядці:

IMG_20240511_123040.jpg

IMG_20240511_122822.jpg

На ринку і в магазині вже можна купити спілу полуницю, але мені залишилося недовго чекати на свою, особливо якщо і надалі буде гарна сонячна погода.

До речі, хоча Даринка вже на шляху до одужання від коклюшу, ця хвороба продовжує лютувати у школі. Тому з понеділка дітей перевели на дистанційну форму навчання. Отже, завтра ми до школи не йдемо, будемо займатися через Zoom. В цьому є переваги і недоліки, але загалом мабуть краще, що дитина буде вдома.

Це все, про що я хотіла вам розповісти сьогодні. На все добре!

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.030
BTC 68418.37
ETH 3743.74
USDT 1.00
SBD 3.65