Наслідки заморозків

in Ukraine on Steem16 days ago

Я вчора згадувала, що в нас минулої ночів були заморозки. Як я і підозрювала, він завдав значних збитків. Молоді беззахисні рослини сильно постраждали, багато з них повністю загинули.

image.png

Тільки погляньте на цей кабачок. Від учора до сьогодні він вже навіть встиг повністю засохнути.

Мороз поширювався якимись тільки йому відомими зонами. Ось на фотографії два кабачки, які ростуть зовсім поруч. Один із них змерз, а інший вистояв випробування:

image.png

А це ранній сорт картоплі, врожай якої я розраховувала отримати вже у липні:

image.png

Ця картопля не витримала вся, жоден кущ не вижив. Шкода, звичайно.

image.png

А от картопля на двох великих грядках, які ми засаджували набагато пізніше, уникла заморозків, тому що в основній масі ще не зійшла. Навіть ті кущі, які вже визирають на поверхню, не змерзли.

Останнім часом всі ночі підряд дуже холодні, але зі справжнім морозом була одна. На наступну ніч теж прогнозують лише +1, а це означає, що на ґрунті мабуть знову будуть заморозки. Шкода всієї тієї роботи, яка була вкладена в рослини, але будемо сподіватися на краще.

А ще мій батько приїхав з рибалки. Бути рибалкою на західній Україні не дуже захоплююче. Всі річки у нас невеликі і швидкі, великих озер немає, є або дуже малі, або штучно створені людиною. Тому спіймати велику рибу тут просто немає де. Цього разу він поїхав зовсім неподалік на маленьке озерце. Конкуренція була великою, тобто рибалок було багато, але мій батько традиційно був чемпіоном. Ось його улов:

image.png

Це дуже хороший результат як для рибалки в наших краях. Але це також означає і багато додаткової роботи. Добре, що ми з ним домовилися, що свій улов він чистить сам 😁. Тим більше, що дні у мене тепер зайняті наукою - до обіду я допомагаю дитині на онлайн-уроках, а після обіду допомагаю з домашкою та повторно проходжу з нею той матеріал, який був незрозумілим на уроках. З одного боку онлайн навчання - це добре, бо не треба нікуди їхати і можна кашляти вдома, а з іншого - це не таке якісне навчання, бо не завжди добре чутно і видно, а відповідно не завжди зрозуміло про що розповідає вчитель.

Мені пора вирушати в місто. Я хочу заїхати в школу і забрати необхідні для подальшого навчання зошити, а заодно ще куплю різних продуктів. Тому я прощаюся з вами. Бережіть себе!

Sort:  
 16 days ago 

Така ж біда з городом, картопля всьо - амінь, все інше частково.

 15 days ago 

Ох, шкода вкладеної праці.

 16 days ago 

Щкода рослин і врожаю

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.11
JST 0.030
BTC 68403.29
ETH 3749.74
USDT 1.00
SBD 3.66