Неприємна пригода

in Ukraine on Steem2 months ago

image.png

Сьогодні була чудова погода. Незважаючи на те, що Даринка захворіла, ми пішли гуляти. Підвищеної температури у дитини немає, тож прогулянка у сонячний день ще нікому не зашкодила. Все було чудово, ми вийшли за село, хотіли пошукати лелек. Мені дуже подобається спостерігати за цими великими птахами, які здолавши пів Землі, знову повертаються до рідного дому.

Повертаючись назад, ми розмовляли і обмірковували чим би далі зайнятися. Як виявилося, саме у цей час хтось відчинив хвіртку в сад, де живуть наші собаки, і забув вчасно зачинити. Вистачило однієї сотої секунди, щоб обидві розбишаки опинилися на дорозі.

А потім події почали розгортатися непередбачувано. Наших собак відразу атакував якийсь бродячий пес. Старша собака, якій два роки - втекла, а от молодша сховалася позаду нас. Тоді бродячий пес почав нападати і на нас. Було дуже лячно. Я його сварила, відлякувала, але він навіть не ворушився. Зрештою наша молодша собака таки втекла на подвір’я, а бродячий пес, втративши інтерес, нарешті злякався мене і кудись побіг.

На цьому наші проблеми не завершилися. Виявилося, що наша старша собака, яка втекла із самого початку, забрела до сусідки на город. Звідти вона побачила вхід на подвір’я, яким користувалися сусідські кури. Біля цього входу була якась сіра курка і наша собака негайно напала на неї. Даринка це побачила і почала кричати. Ми кинулися рятувати бідну птаху. Нам доволі швидко вдалося забрати нашу собаку додому, але на жаль вона встигла поранити курочку.

От так чудовий погожий день перетворився на непотрібні проблеми із сусідами. Дуже неприємно, коли ваші тварини роблять комусь шкоду. Звичайно у такому випадку на приємну розмову годі чекати.

Після такої насиченої прогулянки я вже не мала сили готувати щось складне, тому обмежилася ось такими смачними сирничками:

image.png

А далі ми продовжили лікуватися, а також подивилися мультфільм. Цього разу це був знаменитий мультфільм "Ліло і Стіч":


Джерело

Ось такі у нас сьогодні були пригоди. Хай вам щастить!

Sort:  
 2 months ago 

Бажаю Даринці скорішого одужання! Як ж сильно я полюбляв "Ліло і Стіч")

 2 months ago 

Бажаю Даринці скорішого одужання!

Дякую!

Як ж сильно я полюбляв "Ліло і Стіч")

Вона вже колись дивилася цей мультфільм, але інші серії. Схоже тепер вона знову його полюбила.

 2 months ago 

Щкода, що ваша Даринка так дуже часто хворіє...((( Сподіваюсь, що з настанням справжнього тепла вона буде завжди здоровою!)))

 2 months ago 

Ох, як я вже чекаю тепла! Увесь теплий сезон ми проходимо без проблем і не хворіємо.

 2 months ago 

Ох ці собаки. Як за ними не слідкуй - завжди знайдуть пригоди на своє мяке місце. Ніби ж розумні а ведуть себе гірше нікуди...

 2 months ago 

Дві молоді собаки - це якась гримуча суміш. Я виросла в селі, в нас завжди був собака. І ми ніколи не мали таких проблем як із цими двома шибайголовами.

 2 months ago 

Капець, дуже переживала поки читала за ваших песиків, хорошо, що з ними все добре… у мене на днях пес (просто без повідця) кинувся на меншу, я орала наче та сирена, це взагалі ненормально, коли доросла собака кидається на цуценя

 2 months ago 

дуже переживала поки читала за ваших песиків

Ага! Відразу видно людину, яка любить тварин.

У нашого попереднього собаки кури з його баняка їжу собі спокійно їли і він ніколи не заперечував. А ці дві гіперактивні красуні тільки проблеми створюють 🙂

 2 months ago 

Тварин обожнюю всім серцем, сама маю двох песиків, маленьких, але дуже бешкетних)) Дві дівчинки, Луна і Астро, обидві в межах породи папільон, але у однієї вушка стоять, у іншої висять))

 2 months ago 

Ой, слава богу, що все обійшлося ... і собаки живі, і курка ... думаю одужає після поранення ... Добрий вечір) Даринці - привіт від моєї Мушки, пам'ятаю, вона конкурс судила про тварин) Мушка їй вдячна за перемогу у конкурсі) З вихідними! 🐕💐

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.12
JST 0.031
BTC 61258.08
ETH 2873.80
USDT 1.00
SBD 3.56