У пошуках дитячої сукні

in Ukraine on Steem19 days ago

Я вже згадувала, що зовсім незабаром у моєї донечки буде перше причастя, а потім і останній дзвоник. З нагоди таких урочистостей нам довелося оновити гардероб. І от вчора настав час знайти гарну сукню для Даринки. Вона обов’язково повинна бути білою.

Після школи ми з дитиною вирушили по магазинах. Я підозрювала, що ми пішли на пошуки сукні трохи запізно. Зараз багато дітей мають різноманітні урочисті події, а тому більшість білих суконь вже розібрали. Ми відвідали кілька магазинів, але не могли обрати сукню - то не було гарного дизайну, то не підходив розмір.

Нарешті ми знайшли сукню, яка нам сподобалася на вигляд. Її вартість складала приблизно 4000 грн. Але я не була в ній впевнена, вона не ідеально сиділа на дитині. Я була морально готова витратити на сукню для дитини значну суму, але потім подумала, що крім першого причастя, дитина її більше мабуть нікуди не вдягне. Якби я хоча б була впевнена в цій сукні, а так мені не хотілося витрачати гроші на те, що мені не зовсім подобається. Тому я вирішила розглянути варіант оренди.

Ми з Даринкою прийшли в ательє, де шиють сукні. В них є послуга оренди. На жаль мені відразу сказали, що всі сукні вже зарезервовано. Та я не збиралася легко здаватися і попросила переглянути дати, на які зарезервовано сукні. Виявилося, що деякі з них на потрібну нам дату вільні. Ми переглянули їх, поміряли і таки визначилися. Ось у цьому буде одягнена Даринка на свято:

IMG_20240510_134351.jpg

Вартість оренди складає 1500 грн. Перед орендою сукню віддають у хімчистку, а вже потім чистенький одяг дають дитині.

Зробивши замовлення, я неначе скинула якийсь тягар з плечей, бо вже боялася, що нічого путнього ми не знайдемо. Звичайно, можна замовити пошиття сукні, але в нас лишилося менше ніж два тижні, а за такий час ніхто не візьметься виконувати замовлення, бо є ще інші клієнти.

Після цього ми попрямували додому. Там на Даринку чекали "Леді Баг і супер Кіт". Вона вже бачила цей мультсеріал, але вирішила знову переглянути всі серії. Він дуже цікавий для дітей, тому якщо хтось іще з ним не знайомий, то рекомендую переглянути.

А я буду закінчувати свою розповідь. Мене ще чекають кухня і город - є чим зайнятися. Мирного і спокійного вечора вам!

Sort:  
 19 days ago 

Сукня просто неймовірно гарна! Як добре, що ти здогадалася передивитися терміни заказів!))) Даринка в ній буде, наче наречена!)))

 18 days ago 

Даринка в ній буде, наче наречена!)))

Мені вже не терпиться побачити її у святковому одязі 😀

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.030
BTC 67773.95
ETH 3733.37
USDT 1.00
SBD 3.69