"Color palette" Green

in Ukraine on Steem2 years ago

IMG_9729.jpg

Привіт всім!
Якщо я зрозуміла все вірно, то зараз завершення всіх конкурсів буде відбуватися вже на Ukraine on Steem? Якщо ні, то пробачте мені мою безглуздість 🤷‍♀️

Коли я побачила, який колір @olesia обрала для чергового "Color palette", я подумала, що це не так просто. Ну, для мене це не так просто. Ще за часів моєї активної участі у Colorchallenge четвер був найважчим днем саме тому, що треба було обирати зелені об’єкти. Це дивно, але при тому, що сам колір є дуже поширеним насколо нас, цікавих зелених об’єктів не так багато.

Але тут мені допоміг наш чудовий ліс. Незважаючи на те, що наші ліси все ще заміновані, навіть ті невеликі ділянки, куди є доступ, дають великий простір для творчості.

Як і будь-який колір, зелений має безліч відтінків. Іноді дуже живописна картина створюється природою одними тільки відтінками одного кольору.

Моїми безумовними лідерами лісового зеленого є папортники. Я лююлю ці рослини за нескінченну варіативність візерунків їхнього листя.

Саме тому я поставила фото паспортника першим, як фото, яке бере участь у конкурсі. Інші фотографії – для створення приємної атмосфери та на розсуд організатора конкурсу 😉

IMG_9732.jpg

IMG_4203.JPG

IMG_4646.JPG

IMG_6102.JPG

IMG_4545.JPG

Умови конкурсу:
https://steemit.com/hive-137760/@olesia/contest-or-color-palette-or-green

Sort:  
 2 years ago 

Не в тій спільноті,але якщо Вам тут подобається писати,чому б і ні🙃 Дякую за участь

Ой... Я не навмисно... Я думала, що українська спільнота повністю так би мовити "змінила адресу". Виходить їх буде дві? Кожна зі своїми контентами на умовами?

 2 years ago 

Ми не будемо перешкоджати писати людям і туди, і туди :)

 2 years ago 

Соковиті світлини😍

Дякую 😊

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 68887.40
ETH 3743.98
USDT 1.00
SBD 3.67