Призи за активність №20

in Ukraine on Steem20 days ago

Найактивніші.png

Продовжуємо нагороджувати найактивніших у нашій українській спільноті. Як ви знаєте, завдяки активним авторам, ми щодня маємо що читати та з ким спілкуватися. Активність - запорука розвитку спільноти, як і якість. І якщо якість є дуже суб’єктивною оцінкою, то активність можна виміряти за допомогою інструменту Make Noise.

І хоча винагорода є доволі символічною, вона є визнанням зусиль найактивніших наших авторів.

Отже, так виглядає рейтинг активності цього тижня:

image.png

Переможці і нагороди:

Всі призи переказано переможцям:

image.png

Як підраховується рейтинг?

Система підрахунку доволі проста. Ви отримуєте

  • 2 бали за кожен опублікований допис;
  • по 1 балу за кожен коментар з кількістю символів більше 120-ти.

Дані підсумовуються за період з понеділка по неділю кожного тижня.

Спілкуйтеся, друзі, та підтримуйте одне одного.

Sort:  
 19 days ago 

Щиро дякую за чудовий конкурс та за приз!))) Ось тільки "руки дійшли" подякувати за все!))) Щось останнім часом особливо ніколи коментувати!)))

 19 days ago 

Щось останнім часом особливо ніколи коментувати!)))

Що ж, таке у всіх буває. Реальне життя важливіше 🙂.

 20 days ago 

Дякую за винагороду! Мені здавалося, що я не був особливо активним і що навряд чи навіть мені друге місце світить )). Але виявилося, що це не так, ще я ця система вісім постів нарахувала, хоча по факту сім 😉

 20 days ago 

Я був близько, як ніколи ))) такого наближення в найближчий час не світить. То ж конкуренція обіцяє бути ще простішою.

 20 days ago 

Я не планую особливо багато коментувати, так що все може бути, може не варто опускати рук 😄. Хоча дописи я все ж читаю і якщо він "зачепить", я обов'язково прокоментую))

 19 days ago 

Ага, Ти так завжди говориш а потім на прикінці тижня перше/друге місце в списку лідерів по активності... Тож і я не буду розслаблятись. поки є можливість буду писати.

 19 days ago 

Ну, я знову ж таки не спеціально, просто партнери по пінг-понгу часто трапляються хороші, зіграні 😄. Тут і нічого вигадувати не треба - слово за слова та й маєш супер-пупер активність у коментарях)). Бо ж не завжди твій візаві "приймає подачу", тоді й інтерес до коментування згасає))

 19 days ago 

Ні, у як то можна не приймати подачу )

Що що, а удар тримати треба, навіть у пінг-понгі, навіть у словесному

 20 days ago 

Що характерно я думала, що мені взагалі жодне місце не світить, бо я цього тижня більше приділяла уваги роботі, ніж соцмережам, а оно он як))

 20 days ago 

Це звичайно не та неймовірна коментарів що була тижнем раніше, мабуть, якщо не зраджує пам'ять, це буде вдвічі менше)) Просто інші старалися ще менше 😄

 19 days ago 

Та то якись такий тиждень був, некоментарний, щось пішло не так)) Може наступний буде у цьому плані кращий, бо тепер пишу комент зі зручного пристрою і не думаю весь час про те, що капееець, зараз оце по одній букві писати свою думку))

 19 days ago 

А чого по одній букві? Бо навіть з телефона можна по декілька 😄. А якщо чесно, то я також надаю перевагу написанню постів із нормальної клавіатури, а не тицяти пальцями по маленькому екрану))

 17 days ago 

Ну не прям по одній, але все одно було якось незручно. Тепер нарешті маю маленький, але все ж таки компʼютер, тож стало набагато простіше))

A big congratulations to the winners.

I think I will need to participate in this wonderful contest starting from next week also 😁

 20 days ago 

Дякую за винагороду!

Posted using SteemPro Mobile

 20 days ago 

Дякую за чудовий конкурс, винагороди та мотивацію писати коментар хочаб на 2 речення. ну на крайнй випадок - одне, але складне )))

 20 days ago 

Складнопідрядне 😂



We support quality posts and good comments posted anywhere and with any tag.
Curated by : @patjewell

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63898.89
ETH 3129.16
USDT 1.00
SBD 3.90