The Diary Game : Гурман

in Ukraine on Steem26 days ago (edited)

IMG_20240413_095108.jpg

Привіт усім.

От люблю я рано раненько, коли ще всі сплять, сидіти в тиші та прислухаться до природи. Вона так гарно прокидається, пташки немов будильники, цвірінчать одна поперед одною. Сонечко немов лампа накаленя, все яскравіше і яскравіше починає світити. Ну і нарешті настав ранок, сьома година. Прийшла зміна та я пішла додому, з нічної.
Сиділа біля під'їзду, пила каву, курила, слухала світ та тонула у своїх думках. Намагалася думати про шось приємне, щоб не грузитися.
Була зранку на ринку, купила рибу річкову, великого вже очищеного товстолоба. Там 4 великі стейки, думаю, на тиждень вистачить. От зараз прийду додому та буду її смажити. Заодно і подивлюся, Арчі буде рибку їсти чи як? Бо він перебірливий гад, рибку не їсть, печінку і серця не їсть, шлунки, фарш, шийки, лапки, сир, не їсть. Може сметану? Не! Йому тільки філе куряче подавай. Або ж їсть усе це, але коли бачить, що і я їм.

IMG_20240413_091624.jpg

Коротше прийшла я додому, Арчі запхав морду в пакет, репетує не своїм голосом. Зустрічає. О, думаю клас, невже справжній кіт, рибку внюхав. Ага, хера. Коли обробляла рибу, дала йому шматочок, а воно морду верне!

Зате коли я вже обсмажену її їстиму, це диво сяде навпроти і буде гіпнозом займатися. Дам і шо? І зжере без докору совісті😁 а поки він сидить на підвіконні, нявчить та чекає на страву. Оце ще, гурман!😊

IMG_20240413_091606.jpg

IMG_20240413_091552.jpg

IMG_20240413_090636.jpg

Риба поки я писала цей допис майже вся була обсмажена. Зробила привабливу картинку на прев'ю та, почала мити посуд. Боже, як я не люблю пательню мити після риби. Скоріше закінчила ці неприємні справи і можна розслабитися. Зараз поїмо з котиком та будемо щось дивитися в ютубі. Цікаво, цей пухнастий привереда буде рибу, чи ні? Бо давала йому колись салаку, не їв. І варила, і сиру давала, ні, та риба не зайшла. Ну все, пішли ми, куштувати те що наготували. А ввечері знову іду на роботу, нічна зміна.

Всім миру...

________💛💙________

Все буде Україна!

image.png

Sort:  
 26 days ago 

Гарна рибка 😋 Я з річкової іноді беру карпа, особисто мені він смакує найбільше, да і кісточок там менше)

 26 days ago 

Так, це трохи річкою тхне, але спеції перебивають. І кісточок мало.

 26 days ago 

Нічого собі котик гурман, я б все це запропоноване залюбки зʼїла сама)))

Поглянула на вашу рибку і аж слина потекла, треба терміново піти щось попоїсти, бо як же ж так можна)) Рибні стейки то суцільна любов))

 26 days ago 

А він до речі і не їв. Якийсь не правильний кіт😊, їсть тільки свої оті сухі корми

 26 days ago 

У мене у старшої проблеми з травленням, бо мала кілька операцій на шлунку ще цуценям, тож доводиться більш-менш тримати дієту, а мала хоче весь час те саме, що й старша, тож вони на дієті разом. І взагалі здебільшого полюбляють спочатку почати їсти, а потім мисками обмінятися))

 26 days ago 

Вподобання тварин іноді дивують)

 25 days ago 

Ооооо, це так))) Із самого смачного у моїх дівчат: дверний косяк, навушники чоловіка, пластиковий дюбель, акварельні фарби, пензлик з лисиці, різиночки для волосся, повідець, пульт від кондиціонеру, кришечки від йогурту))

IMG_3864.jpeg

 25 days ago 

Дві бусінки☺️

 26 days ago 

Ой, до чого ж я люблю всіляку рибу! Подивилася на такий привабливий шматочок і пішла до холодильника...))) Дістала оселедець "Матіас" і приговорила! Недарма ж я народилася в рік Кота чи Кішки!)))

 26 days ago 

Ахах, смачного. А я рибу не особливо, але буває як нападе бажання щось рибного )


We support quality posts and good comments posted anywhere and with any tag.

Curated by : @dasudi

 26 days ago 

Дякую 🤗

 26 days ago 

Взагалі не полюбляю рибу, хоча скіки себе пам'ятаю. Мій батько завжди приїздив щ рибалки с купою риби

 26 days ago 

І я не дуже. Щось захотілося ☺️

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 61232.75
ETH 2977.74
USDT 1.00
SBD 3.60