The Diary Game : Імпровізація

in Ukraine on Steem19 days ago

IMG_20240416_122133.jpg

Привіт усім.

Вчора не хотілося підіймати свою дупоньку, щоб піти до банку, але сьогодні з самого ранку поставила для себе ціль, що треба. Треба, бо тикати ото через кожні три години банкомат... Ліміти ці заколєбали, якщо терміново наприклад, потрібно зняти крупну сумму грошей, то дудки. Змінилися правила. На добу можна зняти через банкомат не більше ста тисяч, і то, по двадцять кожні три години. Це п'ять разів бігати туди сюди. Отже я пішла до банку, така смілива "гьорла", думаю, зараз зніму, паспорт при мені, черги наче немає.

Прийшла. До касира, даю картку і паспорт, а там потрібно замовляти суму на певний день та час. Бля, такі складнощі. Можливо то правильно, але я не так часто ходжу у банк за такою сумою. Якщо бути чесною, то вдруге. Того разу було все набагато простіше, зараз знову все змінилося. Моя тітка купує дім, бо той де вона жила з чоловіком, майже зруйновано. Компенсацію вони отримали, але не таку велику щоб вистачило на нове житло. Дзвонить мені вона на тижні і каже, допоможи, не вистачає. Вони знайшли дім майже за смішну ціну, гарний район, тиха місцевість, і дуже терміново треба розплатитися з продавцем бо у тої скоро від'їзд. Тобто людина продає все навіть з меблями у зв'язку з переїздом.

IMG_20240416_122139.jpg

IMG_20240416_121824.jpg

Як же не допомогти своїй улюбленій тітці! Вона у мене мати героїня, в неї п'ятеро дітей, вже дорослі всі. Зяті та сини воюють, допомогають чим можуть, але все одно, ій конче треба знайти певну сумму грошей, яку зараз вони не в змозі зібрати. Лізти в кредити то утопія, і ми вирішили так, я зніму та допоможу. Ми ж рідні, потім якось розберемося.

IMG_20240416_122127.jpg

І от у банку сьогодні я нічого не зняла, доведеться половину суми штрикати через банкомат, половину замовила, завтра привезуть. Вийшла я з того банку і думаю, ну це ж треба такі ліміти зробили, а якщо людині терміново потрібна велика сума на лікування, операцію, тим паче зараз війна, чекати ніхто не буде... Взяла кавусю, сіла на лавочці та почала розмірковувати. Зателефонувала тітці, запевнила, що все буде пучком, типу, встигаємо, та й пішла додому.

IMG_20240416_121850.jpg

По дорозі зупинилася, поставила каву на підлогу, бо рюкзак спадає, поправила його. Дивлюся на ту каву і думаю, по-перше, у мене ж для тих цілей є багаторазовий гранчак, чому я так протупила? Шукай тепер оце смітник, куди б його викинути. По-друге , такий гарний кадр вийшов би, кава немов тане у кульбабках. Оце ще, романтик недрізаний😊, витягла телефон, зробила клац... Ну гарна ж імпровізація? А тепер треба смітник шукати, аби я ще з пам'яттю своєю так легко імпровізувала, а то пам'ять як у рибки дві секунди... Ледве знайшла смітник, несла аж до свого дому, бо там точно є урни.

Іншим разом обов'язково візьму з собою багаторазовий гранчак. Щоб не забувати от прямо зараз, прийшла додому та поклала його в рюкзак, одразу.

Всім миру...

________💛💙________

Все буде Україна!

image.png

Sort:  

💯⚜2️⃣0️⃣2️⃣4️⃣ This is a manual curation from the @tipu Curation Project.
Also your post was promoted on 🧵"X"🧵 by the account josluds

@tipu curate

 19 days ago 

Так, ці ліміти справді задовбують, особливо коли виплати твої рідні, чесно зароблені, потом і кров'ю. Такі ж речі легко перевірити. А пост так "смачно" написаний, поки читав, насолоджувався текстом 😊

 19 days ago 

О, серьозно? Дякую. Я пишу завжди що думаю, без міркувань, як воно йде☺️

 19 days ago 

Я теж так полюбляю писати)) Не замислюючись про план розповіді і даючи текстові вільно завести мене кудись, куди йому заманеться)). Тим цей допис мене і підкупив

 18 days ago 

Мені нещодавно теж було треба зняти гроші, не аж стільки, але трохи більше двадцяти, і так як таке трапляється раз в історію я теж не була готова до того, що через три години доведеться знову бігти, а була вже восьма вечора, а мені гроші були потрібні на ранок. Але якось впоралася))

 18 days ago 

Та тепер ліміти змінюються зі скоростю звуку

 18 days ago 

Не люблю банки: довго, нудно. У нас ще гроші можна зняти в Форі та на заправці.
Проте фотки вийшли гарні)

 18 days ago 

За фотки дякую 🤗

 18 days ago 

Прекрано написаною. Аж зачитався. І фотки підібрані все в тему. Респектіще!!!

 18 days ago 

Та у мене, знаєте, останнім часом все в житті не в тему☺️

У вас, мабуть, справді дуже багато подій і справ. Сподіваємося, що згодом ви встигнете їх виконати, і не тільки це, але й знайдете час відпочити.

 17 days ago 

Так, дякую 🤗

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63892.45
ETH 3117.72
USDT 1.00
SBD 3.87